Wishlist Gamiss

          Maine este ziua modei si preturile vor scadea foarte mult. Pentru Gamiss reducerile au inceput de astazi si tin pana pe 13.11. Voi profita si voi da si eu o comanda.
           Aveam nevoie de ceva timp de o geanta noua, mare, dar pana acum nu am gasit ceva pe placul meu. Am gasit-o insa astazi. Imi place si culoarea, este incapatoare si poate fi purtata pe umar. Imi plac gentile de umar, intrucat nu vreau sa mi se congeleze mana pe ea acum ca vine iarna.


           Ghetele le-ati mai vazut. De data aceasta le-am pus in cos, ca sa nu ma mai razgandesc. Sper sa nu se termine stocul si sa ajunga si la mine.

Ghete

            M-am tot uitat si dupa niste portofele si pana la urma l-am ales pe acesta roz. Ce m-a convins sa-l pun in cos? Pantoful cu toc de pe  model. In plus, imi place si ca e mare si nu trebuie sa indoi banii. Incap si o multime de carduri si alte maruntisuri. 


         V-am spus ca preturile pe acest site pot fi extrem de mici? Urmeaza sa pun mana pe un pulovar de doar 3$. Este masura unica, dar m-am uitat sa nu fie chiar foarte mare. Imi place verdele inchis si abia astept sa-mi soseasca.


         Voi ce va cumparati pe 11.11?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman