Opera Dzintars

              Nu am mai povestit de mult pe blog despre un parfum, asa ca este cazul sa rezolv aceast neajuns. Vorbim astazi despre un parfum unic, care miroase superb. Mai precis despre Opera de la Dzintars.


         Parfumul Opera de la Dzintars a aparut in 2012 si exista si sub forma de apa de toaleta. Eu am apa de parfum de 100 ml. Este un parfum condimentat si desi am peste 50 de parfumuri acesta nu seamana cu nimic din ce am sau cu vreun parfum in care mi-am bagat nasucul. Sunt data si acum cu el si imi pare chiar romantic, senzual.


       Sticla este superba. Am avut mereu impresia ca pun o coroana pe o perna rosie. Nu sunt genul sa pastrez sticlutele dupa terminarea produsului, dar pe acesta il voi pastra.


           Parfumul vine intr-o cutie rosie, eleganta, superba. Recipientul este roz, din sticla, intr-o forma neasteptata, tare placuta, cu pulverizator.
          Opera este un parfum misterios, dar floral si condimentat. Este o explozie uimitoare de arome. Miroase tare bine, usor dulceag, dar fara a fi prea intens.

Note initiale: flori de lamai, muguri verzi de crin.
Note "de mijloc": flori de crin, iasomie, frezie.
Note finale: mosc, santal, balsam de Peru, cuisoare.

           Notele de varf se simt aproximativ 5 minute, dupa care se simt cele de mijloc, etapa in care pH-ul pielii fiecareia  diferentiaza mirosul. In final se simt notele de baza care se si pastreaza pe piele. Parfumul il gasiti pe sobeauty si momentan este si la oferta.
           Aroma se deschide repede, iar notele luminoase, lemnoase se joaca. Notele finale sunt mai intime, dar dominante.
          L-ati incercat? Care e parfumul vostru preferat?

Comentarii

  1. Cred că mi-ar place să-mi îmbăt simțul olfactiv cu această mireasmă

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman