Geaca verde si blugi rupti

         Postarea de astazi este facuta intr-o zi calduroasa de toamna. In ultima vreme ba este cald, ba este frig, nici nu mai stii. Fiind cald am optat pentru o geaca verde de la Zaful de care va povesteam ca era ultima cand am pus-o in cos. Este pur si simplu superba! Nu este foarte groasa, dar tine de cald si eu am purtat-o doar cu un maieu pe dedesupt si tot am stat cu ea mai mult deschisa.




            Are si gluga, iar puful de la gluga poate fi pus sau scos. Eu am ales sa optez pentru ea asa cum este. Am luat-o in special pentru gluga, pentru ca uneori umbrela nu face fata la vantul foarte puternic. Sunt mai mult decat multumita de alegerea facuta. Geaca este mult peste asteptarile mele. Are si 3 buzunare, dintre care unul la piept, iar culoarea imi place tare mult. Fiind si un pic mai inchisa nu se va murdari asa repede.



            Ma bucur tare mult ca am pus mana pe ea. Lungimea este potrivita pentru mine. Arata exact ca pe site. Din pacate pentru voi momentan nu mai este in stoc, dar sper s-o readuca.


              In general mi se pare destul de inestetic sa se vada bretele de la sutien daca purtam hainute care nu sunt drepte la spate, asa ca am scototcit prin site si am gasit un sutien potrivit peste astfel de tinute.  Intre timp nici acesta nu mai este in stoc.  Intrucat nu se vede v-am lasat o poza mai jos.




               Blugii sunt de pe Dresslily. Si ei sunt ca pe site, dar nu stiu de ce eu mi-am inchipui ca vor fi rupti deasupra genunchiului. Sunt usor elastici in zona genunchiului si a gambei, dar mai largi in zona abdomenului. Sunt marimea M si din acest motiv nu cred ca un S ar fi o alegere prea buna pentru mine. Ma bucur ca am nimerit masura. Dintre toate produsele pe care le-am comandat la ei mi-a fost cel mai frica ca voi avea probleme cu marimea. Imi plac cum sunt, imi place modelul, sunt cu talie inalta si cred ca ar arata bine si cu tocuri.



Maieu No name
Adidasi ghete Nike


Comentarii

  1. Imi plac blugii mult.De pret..ce sa mai zic?O afacere buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Faci un top al bloggerilor pe care îi citești? Eu tocmai am pus în aplicare ideea în zilele trecute și mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman