produse terminate #9

           Luna septembrie se apropie de final, asa ca avem o noua postare cu ce produse am mai terminat.


           Crema de la Nivea mi-a placut si nu prea. A hidratat, insa mi-a lasat dungi galbene inestetice si daca vroiam sa le mai intind se formau cateva puncte. Mi-a placut insa recipientul, produsul se ridica singur si in plus se poate vedea cat produs mai era. Nu am avut probleme sa ramana produs si sa nu pot ajunge la el.


            Ramand la capitolul creme, cele de la Avon imi plac si-mi priesc. Imi plac si cele timp borcan, in special in recipiente de sticla.
            Oja alba de la Avon mi-a placut si o puteti vedea aici.

           Pasta de la iWhite nu stiu daca merge separat de benzile de albire de la ei. Dupa ce s-au terminat benzile si apa de gura nu am vazut vreo imbunatatire. Mai multe gasiti aici.

           Deodorantul de la Fa a facut treaba buna si mi-a placut. Mai am cateva deodorante de la ei, sunt ieftine si bune.

           Samponul de la Head&Shoulders l-ati mai vazut si stiti ca imi place. Cel de la Nivea este relativ nou lansat si este ok. Nu ma da pe spate, dar nici nu am avut probleme cu el.

          Asa cum obisnuiesc de ceva timp folosesc si mostre, poate descopar produse care imi plac.


          De data aceasta nu am nici o parere. O mostra mi-a folosit strict pentru o utilizare si atunci nu mi-am format o parere. Pe cea de la Himalaya o mai intr-un exemplar. Am folosit-o putin pe corp si nu e rea deloc.

           Si utimele sunt mostrele din luna trecuta, pe care am uitat sa le includ in postare:


            Produsele Gerovital stiti ca imi plac si nu cred ca mai au nevoie de nici o prezentare. Am avut mai multe mostre din ele si inca mai am. Mi-au placut si cele de la Bottega Verde. Cred ca ar fi cazul sa mai dau o comanda, nu?

            Mastile dela Idc Institute sunt pe placul meu si inca ma am cateva si tot mai am in plan sa mai cumpar. Am descoperit insa un brand nou lansat, Skinegal (vi le-am aratat pe instagram) si acum le folosesc si pe acelea.
           Monstra de la Dr Organic este tare faina si mi-a placut mult. Mi-a ajuns si pentru mai multe utilizari.

            Voi ce produse ati mai descoperit?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman