Ingrijirea unghiilor cu Melkior

              Nu am mai povestit de multisor pe blog despre oja si manichiura. Dar nu puteam sa ratez ocazia din moment ce astazi Melkior lanseaza noi nuante de oja si un tratament 9 in 1.


            Mi-a placut de la prima utilizare. Imi intareste unghiile si imi place cum arata cand il folosesc. Acest tratament va ajuta sa obtinem unghii naturale mari, puternice si sanatoase. Se aplica normal ca o oja obinuita. Culoarea este evident transparenta si arata tare bine pe unghii.  Compozitia este bogata in vitamine si uleiuri.

             Tratamentul pentru unghii tine loc de:
1. baza protectoare pentru unghii
2. baza nivelanta pentru unghii
3. albire+iluminare, cred ca va fi pe placul multora dintre voi care aveti unghiile mai ingalbenite de la oja
4. intaritor, un mare plus pentru unghiile mele care se rup destul de usor
5.  impuls de crestere: cheratina, arginina, ulei de arbore de ceai
6. antioxidant: vitamina E
7. plus de sanatate: vitamina C -B5 8
8. netezire: ulei de migdale
9. anti-imbatranire: acid hialuronic

            Ambalajul este simpatic, vine intr-o cutiuta chic, ce protejeaza sticluta. Cantitate de 4, 5 ml, dar din experienta cu lacurile de unghii de la Melkior va spun ca este suficienta pentru o perioada lunga de timp.
           In plus, manichiura rezista mai mult timp. Pensula este lata si nu este nevoie s-o treceti peste unghii de trei ori, doua sunt suficiente pentru a acoperi intreaga unghie si nu se pune problema sa ne putem murdari. Nu am probleme cu asperitatile unghiilor, dar promite si netezirea acestora.

            Este o baza buna pentru manichiura si ofera un luciu delicat. Il gasiti aici. Este disponibil in doua variante: 4, 5 ml si 15 ml.

           Peste baza de machiaj am aplicat o oja albastru deschis, pentru care am o afinitate zilele acestea. Este tot de la Melkior si se lanseaza tot astazi. Imi place tare mult cum arata. Pensula este groasa si faciliteaza aplicarea si in plus te descurci cu ea fara sa dai pe langa.
           Se intinde perfect, usor, rezista pe unghii (am incercat-o doar cu tratamentul mentionat mai sus) si cel mai important arata tare bine.Nuanta mea este Pacific Blue.




Comentarii

  1. Sincer cres ca e cea mai buna baza pt manichiura cele de la Melkior..eu una sunt fff multumita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt multumita. Inca am unghiile tari si rezistente.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante