Indragostita de un inger - Federica Bosco

          Indragostita de un inger spune povestea Miei Foster Benelli, de saisprezece ani care deschide romanul cu descrierea vietii ei de familie: parintii ei sunt divortati, iar tatal ei este chiar recasatorit si absent in cea mai mare parte din viata ei.


             Inca din primele pagini aflam ca Mia este indragostita la prima vedere de Patrick, fratele prietenei ei cele mai bune, Nina Dewayne. Aceasta dragoste este tinuta in secret de catre adolescenta.
             Mia isi doreste sa devina balerina si vrea sa intre la prestigioasa Royal Ballet School din Londra, dar taxele sunt foarte mari. In plus mama ei, Elena, isi doreste pentru ea o munca mai de birou si sigura. Cu toate acestea, ea continua sa se antreneze, fiind incurajata de Claire, profesoara ei de repetitii.
             Pentru ca Nina isi da seama ca este indragostita, ii marturiseste ca il place pe un coleg de la o clasa mai mare, Carlton O'Malley. Acesta o invita la spectacolul de balet Sylvia care are loc in  aceeasi seara in care Patrick o invita la o cina in familie. Afland ca Nina nu stie nimic de aceasta cina alege sa se duca la spectacol.
           Va reusi oare Mia sa-si urmeze visul? Carte o gasiti la editura all.ro.  La inceput mi s-a parut o carte mai potrivita pentru adolescenti, dar ulterior am gasit-o destul de profunda.


           „Ne obisnuim cu usurinta sa fim iubiti si luam de vesnica prezenta celor care ne iubesc, pretinzand din ce in ce mai mult timp si demonstratii de iubire.
Pana cand acel cineva dispare si ia cu sine bucati din noi."

           „Mi se parea absurd sa devin ruda apropiata cu cineva, fara sa fiu de acord si asta doar pentru ca tatal meu isi schimbase partenera."

           „intrebandu-ma daca, uneori, dorinta de a ne schimba viata nu ne impinge sa facem cele mai proaste alegeri."

           „Ceea ce mi-a fost clar din acel moment inainte era ca a deveni adult inseamna sa negociezi zilnic raul mai mic si sa accepti o gramada de compromisuri."

           „unele lucruri nu se spun niciodata, nici macar la o criza de nervi, fiindca pot rani si compromite pentru totdeauna o relatie."

Comentarii

  1. Cred ca e prima oara cand pot sa spun ca am citit-o si eu - acum ceva timp. Mi-a placut. Si ma gandisem sa citesc si continuarea, ca asa am inteles, ca ar exista si o continuare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman