Rochie printata perfecta pentru vara

           Inainte obisnuiam sa port foarte des tocuri si cand zic tocuri ma refer la tocuri inalte. Nu mi-au placut si nu-mi plac nici acum tocurile de 2-4 cm, groase, iar cele subtiri nu sunt absolut deloc pe placul meu.


            Acesta e unul din motivele pentru care incerc sa aleg rochii care nu cer neaparat tocuri. Sunt o persoana care mai mult fug dintr-un loc in altul si mai ales in perioada aceasta.


            Din acest motiv rochia mi-a venit pur si simplu la fix. Ma gandeam de ceva timp la o rochie printata de vara dar nu am reusit sa gasesc una pe placul meu. Si acest lucru nu se datoreaza imprimeului ci materialului. Vara sa porti poliester mi se pare groaznic. Meteorologii anunta ca verile vor fi din ce in ce mai calduroase si canicula va deveni un fenomen normal.


            Nu imi place sa am in dressing haine doar ca sa am dulapul plin. Imi place sa aleg piese pe care le pot purta mai mult timp, calitative din punct de vedere al materialului.


           Probabil ca as fi apreciat mai mult rochita daca era un pic mai lunga, pana in podea. Materialul este fin, lejer. Nu am transpirat in ea si in plus am putut sa respir.


        O gasiti  aici.
       Va place?

Comentarii

  1. E draguta. Vorba ta, mergea un pic mai lunga.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant modelul insa nu-mi place lungimea. Asa cum ai spus si tu trebuia mai lunga putin. Merge foarte bine purtata si cu platforme.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman