Pregatiri pentru vacanta

           In aceasta perioada de concedii am programat si eu o vacanta in Grecia. Este prima oara cand ajungem acolo si vrem evident ca totul sa mearga super. Pana sa ajungem insa acolo avem de luat un avion.


         Dupa cum bine stiti pentru bagajele de mana  nu se accepta decat recipiente de maxim 100 de ml, in limita a 10 produse. Evident daca nu aveti produse travel-size trebuie sa turnati din produse clasice, de 250 de ml in recipiente mai micute. In general nu cumpar produse travel-size, pentru ca nu sunt cele mai avantajoase la pret. Daca se intampla sa am sunt primite ori la cumpararea altor produse, ori cadouri de la diverse persoane. Aceste fiind zise, eu ma aflu in categoria cu produse mai mari de 100 de ml.



         Drept pentru care am nevoie de recipiente mai mici, de preferat nefolosite, din plastic sau ceva asemanator. Nu se accepta sticla, pentru ca este considerata obiect taios.
            Allinpackaging este solutia la problema mea. Pe site am gasit o multime de recipiente. Am luat mai multe, dar astazi vreau sa va prezint recipiente speciale pentru transportul cu avionul.


          Se poate pune foarte usor o eticheta pe fiecare sticluta in parte cu tipul de produs care exista. Si dupa cum vedeti exista si pentru creme sau produse de ingrijire mai rezistente, cum sunt exfoliantele.
Ambalajele sunt foarte usoare si pot fi si refolosite.
         Desigur recipientele trebuie sa fie intr-o punga transparenta care se poate inchide etans si portfardul il voi folosi pentru a depozita alte cosmetice.


            Nu pot sa ma abtin sa va arat si acest ambalaj ce seamana cu un fursec:



           Poate candva ma voi apuca sa fac niste glosuri de buze si e bine sa-l am pe aproape.

           Voi cum va organizati cosmeticele lichide?

Comentarii

  1. Aceste recipiente sunt foarte bune pentru a lua cu noi produse exact atat cat avem nevoie. Nu ne incarcam cu mai mult decat e necesar.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman