Crema hidratanta pentru ochi Apidermin Lejer

         Acum ceva timp am primit spre testare doua creme de ochi. Am testat una dintre ele si anume: crema pentru ochi cu laptisor de matca Apidermin Lejer. Aceasta este a patra crema de ochi incercata de mine, dar prima de la Complex Apicol.


            Am folosit  aceasta crema atat dimineata, cat si seara, aplicand putind produs si masand-o pana a intrat in piele. A intrat foarte repede in piele si a hidratat-o. Nu mi-a format scamute. Cantitatea este standard de 10 ml, dar sunt sigura ca stiti ca tine foarte mult timp.

            Imi place ambalajul sub forma de tub, pentru ca are un orificiul mic prin care scot atat produs cat am nevoie, intr-un mod igienic.

           Pretul cremei de ochi este mic, acum aflandu-se chiar la promotie. O gasiti aici la sub 7 lei.

           Textura este usoara, fina si nu lasa filtru gras. Mirosul este extrem de putin sesizabil si nu pot sa-l asociez cu ceva anume. Contine si extrac de ceai verde pentru a diminua aspectul cearcanelor.


            Daca sunteti interesate si de ingrediente:
aqua, glycerin, cetearyl alcohol, coco-caprylate/caprate, hydrogenated pistachio seed oil, ethylhexyl stearate, squalane, glyceryl stearate, stearic acid, propylene glycol sodium lauroyl glutamate, ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer, dipropylene glycol, caprylyl glycol, royal jelly, perfume, decylene glycol, tetrasodium edta, camellia sinensis leaf extract, sodium benzoate, sodium hydroxide, phenoxyethanol, potassium sorbate



            Ma bucur ca din ce in ce mai multi producatori autohtoni scot produse bune la preturi mici.
            Ati incercat-o?

Comentarii

  1. O am si eu, dar inca nu am ajuns sa o incerc. Imi place ca are si ceai verde in compozitie, am probleme cu ochii umflati in ultima timp...lipsa somnului de 8 ore :P

    Simona
    vintagelooksimona.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce potem dori mai mult decat produse romanesti de calitate la preturi mici.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://strumfette.blogspot.ro/2016/04/crema-hidratanta-anian.html?m=1

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman