produse terminate #6

         Se sfarseste iunie, deci e timpul pentru produsele terminate luna aceasta. De data aceasta recolta este mai bogata.



              Crema Milk&Honey de la Oriflame si-a schimbat ambalajul de ceva vreme. Am mai avut-o si inainte si as mai recumpara-o. Imi place tare mult atat textura cat si aroma.

           Crema anticelulitica este eficienta si miroase tare bine. Ca si un bonus intra repede in piele si face ce promite. A fost printre primele produse care au beneficiat de un review pe blog. Am scris aici despre ea.

            Despre crema de maini de la Melkior v-am povestit aici. Si acum imi place si am folosit-o pana la ultima picatura.


           Gelurile de dus Dove nu-mi lipsesc din baie. Acesta l-am cumparat din Germania si a fost cu rodia. Ca si celelalte geluri de dus de la Dove este cremos si mi-a lasat pielea fina.

          Gelul de la Yves Rocher a facut parte dintr-o colectie limitata de iarna, cu portocale confiate.

         Exfoliantul cu Mango de la The Body Shop a fost eficient, dar micut si mi s-a parut ca se consuma si repede. Este disponibil evident si in alte aroma. Il mai si cu grepefruit roz. 😛


            Samponul de la Nivea l-ati vazut aici. A fost bun, a curatat bine, dar nu am in plan sa-l cumpar. Mai am cateva deja.

             Deodorantul de la Tesori d'Oriente l-ati vazut in favoritele lunii mai. A fost eficient si a protejat. Cred ca nu prea merge folosit in paralel cu un parfum intrucat se simte pe toata durata zilei.  
            Pasta de dinti nu v-as fi arat-o in mod normal. A fost buna pentru cat am dat pe ea. Am cumparat-o cu patru lei de pe emag impreuna cu un sampon Pantene de cincizeci de ml.


           Trecand la mostre, am folosit o multime de masti. Cele de tip servetel au inceput sa-mi placa tare mult si m-am orientat in special spre cele de la IDC Institute, de pe elefant.  Pe cea cu struguri am recumparat-o deja.  Si cred ca le voi recumpara si pe celelalte. Preturile oscileaza intre patru si sase lei in functie de promotie.

             Cea de la 7th heaven nu mi-a placut in mod deosebit. Desi miroase extrem de bine a ciocolata, cred ca acest ingredient a fost mai mult la suprafata. Argila este de baza pentru acest ingredient si mai mult mi-a uscat tenul.

             Mostra de la Avon a fost destul de faina. Cea mica chiar mirosea luxos. Cea mare nu putea fi folosita decat seara pentru ca e bine sa nu aiba contact cu soarele.

           Iar cea de la derma e mi-a placut. Imi plac produsele lor. Intra repede in piele si o hidrateaza.


           Voi ce produse ati mai terminat?

Comentarii

  1. Am terminat si eu cateva produse, sper ca prin toamna sa creez un mega clip cu produsele terminate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am atata rabdare, in plus ma deranjeaza si sa le tin acolo.

      Ștergere
    2. eh, eu mai am ceva spatiu nefolosit prin casa de reusesc sa le depozitez, dar nu as reusi sa adun cat pentru un an intreg, de exemplu; ce-i drept, dupa 4 luni deja ma mananca mainile sa filmez si sa arunc ce am ca „gunoi”

      Ștergere
  2. Eu te intrec 😊O sa le postez si eu in curand .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) Asta e bine, cred ca si tu ai o gramada de cosmetice.

      Ștergere
  3. Am folosit si eu gelul ala de dus Dove cu rodii, mi-a placut foarte mult, gelurile de dus cu arome de fructe sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante