produse terminate #5

            O noua luna a trecut, noi produse terminate avem la prezentare.


           Despre crema de la Cien v-am povestit mai pe larg aici. Este ieftina, hidrateaza, intra repede in piele, este chiar si anti-rid. Exista o varianta char si de noapte.
            Crema de maini de la Farmec mi-a placut tare mult. Am scris aici despre ea. Acum am alta tot de la Farmec, care intra chiar mai repede in piele, dar mai multe intr-o postare viitoare.
            Tinctura de propolis ati mai vazut-o pe blog. O folosesc de fiecare data cand racesc sau ma paste o raceala. Am terminat de fapt doua si evident am recumparat-o deja.


             Imi plac exfoliantele si unul din favoritele mele este cel cu lavanda si mere de la Sabon de aici. Mai am unul pe terminate, alta aroma insa.

             Despre exfoliantul crema am scris aici, mi-a placut cum a exfoliat pielea, insa cel putin momentan Sabon nu il mai produce. Mai au insa variante cu unt, cu zahar si cele arhicunoscute cu ulei, pe care vi le recomand din suflet. Nu lasa pielea uleioasa :-)

             Deodorantul Dove l-ati mai vazut pe aici. Am scris despre unul dintre ele aici si mai am unul sau chiar doua deodorante din acestea. Face ce promite si in plus imi place cum miroase. Imi place sa testez noi arome si produse asa ca in prezent folosesc altceva si am si alte noi deodorante la rand.

           Unul din gelurile mele de dus preferate este cel cu aroma de cafea. Si pe acesta il mai am in cateva exemplare, intre timp i-au modificat si ambalajul. Ieftine si bune, nu cred ca mai exista nimeni care sa nu-l fi incercat pana acum.


             Am folosit si cateva mostre: o masca de fata de la Balea, cu miere. Nu mi s-a parut stralucita, desi mi-a placut aroma. Cand am tinut-o ceva mai mult pe fata mi s-a parut mai buna, dar evident nu am in plan s-o recumpar. Mai am una peeling  si inca una primita la un kit de la DM.  Ma bucur insa ca acum foarte multe branduri au separat o masca de fata in doua parti pentru a putea fi folosita la doua utilizari.


            Mastile de la Gerovital le-ati mai vazut si aici. Mi-a placut produsul, dar momentan am luat o mica pauza de la ele, desi mai am cateva.
            Ultima mostra este de la Yves Rocher si cred ca a expirat. Nu am gasit data de expirare pe ea si oricum nu mai conta pentru ca arata groaznic produsul.



            Acestea sunt produsele terminate in luna mai. Voi ce produse ati mai terminat?

Comentarii

  1. Si mie imi plac mult produsele Sabon si Yves Rocher :) , totusi exfoliantele crema se pare ca nu prea imi plac. As incerca crema Farmec in viitor, dar deocamdata am prea multe creme.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman