Ingrijire naturala cu Green Lab Cosmetics

          Nu am mai facut de mult un review, dar astazi revin in forta cu Green Lab Cosmetics. Acest brand comercializeaza produse de cea mai inalta calitate, fabricate in Romania.


           Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. In ultima perioada aveam o probleme cu folosirea cremelor pentru fata. Desi nu consider ca aplicam in exces mi se intampla ca tot masandu-mi fata sa imi apara puncte albe pe fata de la crema. Acest lucru ma deranja. Cand am vazut ca produsele Green Lab Cosmetics contin ulei din sambure de strugure m-am gandit ca vor fi destul de uleioase si ca voi avea de lucru pana vor intra in piele, mai ales pe caldura aceasta. Nimic mai fals. Cremele, inclusiv cea de fata, intra repede in piele.


            Sistemul de dozare pentru cremele hidratante si revitalizante cu PhytoCellTec ™ Alp Rose, resveratrol, alantoina, ulei din samburi de struguri si vitamina E este cu pompita in vid. Mi se pare cea mai igienica metoda pentru o crema, pentru ca nu lasa ca aerul sa distruga ingredientele.


             Nu este nevoie decat de o pompita - doua pentru a hidrata intreaga fata si gatul. Cred ca singurul dezavantaj este ca nu se vede cat produs a mai ramas, desi evident cremele trebuie ferite de razele soarelui.
            Are un parfum extrem de subtil si in plus crema de zi are si spf.

            Laptele demachiant m-a incantat si el. Este sub forma de crema, care se "transforma" intr-un ulei cand se incalzeste. Contine ulei din samburi de struguri, alantoina, unt de cacao, unt de shea si vitamina E. Mirosul este mai pronuntat decat la creme, dar placut. Curata bine, inclusiv machiajul waterproof si lasa o piele extrem de fina, ca de bebelus. Si acesta are un apicator cu pompita, dar ambalajul este alb transparent si se poate vedea cat produs mai este. Dupa cateva aplicari am remarcat ca se consuma repejor.


           Ingredientele le aveti mai jos:



           Sunt tare incantata de aceste produse si vi le recomand. Le gasiti aici. Transportul este gratis la cumparaturi peste 120 de lei.

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman