favoritele lunii mai

           Cu intarziere vreau sa povestim astazi despre favoritele lunii mai.  Avem si cateva noutati, dar in mare acum ma axez pe a consuma ce am inceput.


         Apa de toaleta Silky Soft Musk imi place tare mult cum miroase. Am luat-o foarte ieftin, cred ca undeva la douazeci de lei cu un gel de dus in genul celui din poza. Am luat doua seturi diferite de fapt: o apa de toaleta la 50 de ml si un gel de dus la 200 de ml. Gelul de dus Delightful Orchard imi place tare mult. Este un pic cam dulce pentru aceasta perioada, dar mi-a readus in plin plan gelurile de dus de la Avon.

           Micelara de la Gerovital ati mai vazut-o. Face ce trebuie, inlatura machiajul si in plus imi place pompita. A facut obiectul postarii de aici.

            Deodorantul de la Tesori D'Oriente este primul deodorant pe care il incerc de la ei. Aroma Floare de Lotus este extrem de pregnanta si ramane pe piele multe ore de la aplicare. Il gasiti aici.

          Inca folosesc keratina lichida de la  Anian. Nu imi incarca parul si ofera un aspect mai sanatos.

           Crema de ochi de la Oriflame Milk&Honey Gold imi hidrateaza zona ochilor si pana acum a fost singura care m-a multumit. Celelalte nu hidratau asa bine zona. Am insa doua creme de ochi noi si abia astept sa le bag in teste. 


          Trecand la filme, am inceput sa ma mai uit si la filme mai vechi. Mi-a placut Hostsonaten (Sonata de toamna 1978) pentru felul in care sunt expuse trairile umane. A fost chiar nominalizat la Oscar.


          Un film recent, Kidnap (Rapirea 2017) despre pana unde poate merge dragostea unei mame pentru a-si recupera copilul. Mi-a placut ca are si ceva diferit fata de celelalte filme cu rapiri.


         Un film pe care l-am revazut si care este un remake dupa un film cu acelasi nume, dar eu il prefer pe acesta: Passion (2012)


         Si ultimul dar nu cel din urma, Cafe Society (Crema societatii 2016) despre alegeri.




         Voi ce filme ati mai descoperit si v-au placut?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante