Fata din Brooklyn - Guillaume Musso

               Fata din Brooklyn de Guillaume Musso este cel mai bun roman al autorului, cel putin pana in acest moment. Romanul debuteaza cu discutia dintre Anna Becker si scriitorul Raphaël Barthélemy, tata singur, despre secrete si trecut, cu trei saptamani inainte de nunta. Anna accepta sa-si spuna secretele: isi scoate tableta, ii arata o fotografie cu trei cadavre arse si-i spune ca ea a facut-o. Raphaël pleaca, dar imediat isi da seama ca trebuia s-o protejeze pentru ca o iubeste. Intoarce masina, dar Anna nu mai este.



          Ii cere ajutorul prietenului sau, Marc Caradec, fost politist devenit detectiv care dupa ce afla ce s-a intamplat ii ia amprentele de pe cana de ceai.  Ea substituie identitatea adevaratei Anna, care sufera de boala Ataxia Friedreich.Verificarile vor stabili identitatea ei drept o victima a lui Heinz Kieffer. Acesta rapise si alte tinere: Louise Gauthier, Camille Masson si Chloé Deschanel. La un moment dat rapeste si un tanar, Maxime Boisseuau care provine dintr-o familie bogata, pentru rascumparare.

          Desi se mutasera impreuna Anna si-a pastrat apartamentul in care statea in chirie. In el, Raphaël si Marc, gasesc patru sute de mii de euro si doua carti de identitate false pe numele Pauline Pagés si Magali Lambert.

          Urmarindu-i telefonul pe GPS reusesc sa descopere ca a fost sechestrata si rapita si sa-i gaseasca geanta in care este un test de sarcina pozitiv.

          Cartea Fata din Brooklyn depaseste cu mult un roman de dragoste si este un thriller spumos. Crimele incep sa se rezolve atunci cand se descopera ADN sangelui unui tantar.  Desi pare sinucidere, Joyce, mama Annei (va trebuie sa cititi cartea ca sa aflati numele ei real 😃 ) este de fapt ucisa, ca si jurnalista la care apelase Joyce, Florence Gallo.
          Spre finalul romanului, cand toate itele par sa se dezlege, Guillaume Musso le mai leaga inca o data.

           Fata din Brooklyn o gasiti la editura all, la reducere.


           Sa nu te simti niciodata sigur de femeia pe care o iubesti." (Leopold Von Sacher-Masoch)

          Pentru a fi convingatoare, o minciuna trebuie sa contina un minimum de adevar. " (Sasha Arango)

           Adevarul este ca soarele: lasa totul la vedere, dar el nu se lasa privit." (Victor Hugo)
 
           Ceea ce omul numeste adevar este intotdeauna adevarul sau, adica modul in care vede el lucrurile." (Protagoras)

          Fiecare om are trei vieti. Una publica, alta privata si a treia secreta." (Gabriel Garcia-Marquez)

          Legea nr2: Nu va incredeti in prieteni, folositi-va dusmanii (...) Daca nu aveti dusmani, gasiti o modalitate se a va face." (Robert Greene)

           Pe blog gasiti si recenzii la MaineCentral Park, Chemarea ingerului Fata de hartie si Dupa sapte ani.

           Ati citit-o? Care din scrieriile lui Guillaume Musso va place mai mult?

Comentarii

  1. Am citit Central Park. Încă nu i-am făcut o recenzie dar e pe drum. Am trecut pe listă toate cărţi lui Musso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta e favorita mea. Maine e urmatoarea pe lista mea. Imi place tare mult ce scrie. Mai am si eu cateva pe lista.

      Ștergere
  2. Am citit-o si eu de curand si mi-a placut atat de mult ca nu am reusit sa o las din mana pana la final.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut tare mult. M-am tot gandit care o fi secretul pentru care mureau atatia oamenii dar nu am reusit sa intuiesc corect.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman