Bottega Verde Beauty Expo Discount

             Asa cum v-am scris si pe pagina de facebook, sambata, pe 27 mai, Bottega Verde a fost la Crystal Palace Ballrooms la Beauty Expo Discount.




         Produsele au avut reduceri generoase: gelurile de dus au avut preturi intre 13 si 21 de lei, in functie de sortiment si aroma:




         Dupa dus ne trebuie o crema pentru hidratarea pielii si au fost si acestea reduse:


          Pentru a ne exfolia pielea Bottega Verde ne-a pus la dispozitie si un gomaj.


         Gama Sol care ne ajuta sa ne protejam de soare a fost si ea prezenta la stand:


          Nu au lipsit si produsele pentru ingrijirea tenului: cremele si mastile pentru ten.


         Si acum surpriza: Bottega Verde a lansat doua palete de farduri, una pentru culori sidefate si una mata, care vor fi in curand si pe site:




          Ce produse va fac mai mult cu ochiul?

Comentarii

  1. Ma tenteaza paleta sidefata. Am produse de la ei, pacat ca nu am putut ajunge pt ca am plecat in concediu. Ma intereseaza daca puteai testa produsele lor? Le-am vazut si in croatia dar nu le puteam mirosi. Ce alte reduceri la alte branduri ai mai aflat? la standul beauty one de exemplu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au putut testa de la make-up artistul lor prezent acolo. Adica tot ce avea ea acolo. Mai erau si niste mostre.
      Nu am trecut pe la celelalte standuri ca a plouat in ziua aceea si apoi aveam alte planuri.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman