sapun lichid Dove

           A venit timpul sa vorbesc despe sapunul crema de la Dove. Folosesc uneori pentru curatarea fetei si sapunurile, dar nu daca am machiaj. Pentru ca in general in afara de iluminator nu imi machez decat ochii si aici prefer o micelara.


            Imi place sapunul Dove pentru ca nu usuca pielea, ci o lasa hidratata, datorita continutului de o patrime crema hidratanta. Face o spuma cremoasa, bogata care mangaie pielea. 
          Este un adevarat rasfat sa-l folosesc.

          Au multe arome (cu unt de shea, original, cu castravete, cu ulei de argan, cu bujor, cu migdale, cu cocos, cu ceai verde si castravete, cu unt de shea si vanilie, cu smochine si flori de portocale, cu Nutrium Moisture pentru un plus de hidratare, cu matase pretioasa) si toate miros grozav. Au si un sortiment pentru exfolierea pielii.

           Kitul primit de cei de la BuzzStore cuprindea:
-un sapun lichid-crema lichid Dove si o rezerva de 500 ml
-2 bucati de sapun lichid pentru prieteni
-5 brosuri informative
-1 prospop de maini

          Daca vreti sa faci si voi parte din comunitatea Buzzstore, aveti aici o invitatie.

           Folosesc Dove de foarte multi ani, atat ca deodorante, sapunuri sau geluri de dus. Imi place si sapunul solid si cel lichid. Cred ca alegerea intre ele o dau in functie de starea de moment. Indiferent de alegerea voastra mirosul sapunurilor Dove este demential si persita pe piele.


         Care este sortimentul vostru preferat?

Comentarii

  1. Sapunul Dove este preferatul meu chiar daca fac si in casa sapun. Mereu imi cumpar si un Dove pentru miroase foarte frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt iubitoare de produse DOVE, sunt foarte hidratante :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am bucurat si eu de kit-ul Dove de la Buzzstore, un sapun care iti rasfata mainile si le catifeleaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel cu aroma de citrice mi-ar place. Ador mirosul de citrice

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noua ne plac enorm de mult produsele Dove, mirosul, textura....totul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am testat si eu sapunul lichid Dove si imi place la nebunie, mai ales gama cu unt de shea si vanilie.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am folosit sapunurile lor lichide pana acum! dar nu e timpul pierdut. toata lumea lauda gama cu shea si vanilie, deci nu am cum sa o ratez!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dove nu se dezminte, orice produs scoate este foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  9. Desi am incercat de-a lungul timpului, cam toate sortimentele de la Dove (inafara au multe arome), raman fan Dove clasic. E un miros care ma reprezinta, elegant, fin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am remarcat o deosebire la numarul de arome fata de cei din afara, dar trebuie sa recunosc ca m-am uitat mai mult la deodorante si geluri de dus.

      Ștergere
  10. La sapunurile lichide cred că aleg varianta originală, desi îmi place mult si cea cu mătase, dar în rest, preferata e cea cu ulei de argan- gel de dus, ulei de dus si săpunul solid - cel mai misto săpun solid din tot ce am încercat. ☺

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu inca sunt un fan declarat al sapunului exfoliant solid de la Dove. Toate ca toate, nu e nici unul care sa se compare cu el. Ca idee, produsele Dove au un miros foarte placut

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu folosesc Dove frecvent. Mereu am ceva in casa de la ei, fie ca e sapun, crema de maini,d e corp sau gelul de dus. Aromele mele preferate sunt cele cu unt de shea, migdale si vanilie, sunt bestiale.

    RăspundețiȘtergere
  13. E super acest sapun, datoritalui am avut de Paste mainile catifelate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am luat o mica pauza de la Dove ca mi se par prea hidratante pentru nevoile mele dar cu vremea asta, nu se stie cand le scot de la naftalina.

    RăspundețiȘtergere
  15. Este un sapun lichid foarte bun si lasa pielea hidratata.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sincer vorbind, nu pot sa spun ca fac chiar asa mare diferenta intre cele doua game ale sapunului. Mirosul mi se pare acelas, hidratarea la fel. Poate nu am fost eu suficient de atenta. Important este ca atunci cand ma duc sa cumpar, nici nu mai dau o atentie atat de mare ingredientelor de pe sticla, important este a fie Dove

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt fan Dove, folosesc foarte multe produse din aceasta gama.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie imi plac produsele Dove foarte mult. Oare este cineva caruia sa-i nu-i placa Dove?

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi plac foarte mult produsele Dove! Nu-mi aduc aminte sa fi folosit sapun lichid, dar am folosit si imi plac sapunurile solide (alea cu o patrime crema hidratanta :)), sampoane, balsamuri, geluri de dus, deodorante, creme de fata etc.

    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante