Amurg - Stephenie Meyer (Amurg #1)

           Stephenie Meyer spune ca ideea seriei Amurg i-a venit in somn. Ideea visului este prezentata in capitolul treisprezece al primei parti, Amurg. La vremea lansarii ultimului volum Zori de zi din 2008, scriitoarea spunea ca vor fi ai mult de patru volume, dar din pacate o parte din volum cinci Midnight Sun a ajuns pe internet si autoarea s-a hotarat sa nu mai scrie o continuare. Intre timp capitolele din cel de-al cincilea volum le gasiti chiar pe site-ul ei.


             Considerata de cei de la Publishers Weekly cea mai buna carte a anului, saga Amurg spune povestea dintre Isabella Marie Swan si Edward Cullen.
             Cei doi se cunosc in liceu, fiind colegi de laborator la biologie si ajung impreuna, dar Edward trebuie sa se controleze de fiecare data pentru a nu ajunge sa se hraneasca din Bella.
            Bella afla ca Edward a devenit vampir in 1912 atunci cand doctorul Cullen, Carlisle, il gaseste aproape mort de febra spaniola si-l transforma in vampir. Fiecare vampir are un talent anume: Edward poate iti gandurile, Alice poate vedea viitorul, Jasper sa calmeze.

             Problemele incep sa apara atunci cand in peisaj apar si alti vampiri, care nu sunt vegetarieni - nu se hranesc numai cu animale, ci si cu oameni - Laurent, Victoria si James. Ultimul isi doreste sangele Bellei si ii va intinde o cursa. Va reusi Edward s-o salveze pe Bella in timp util?
             Cartea  o gasiti la targul cartii.


           „Deci trebuie sa fii pe moarte ca sa devii...
            Nu mentionam niciodata cuvantul si nu l-am putut rosti nici acum.
            -Nu, asa a decis Carlisle. Niciodata n-ar face asta cuiva care are alta optiune. Respectul din vocea lui era profund de fiecare data cand vorbea de figura lui paterna.E mai usor totusi, continua el, daca sangele este slabit."

            „-Atunci nu pleca, i-am raspuns,incapabila sa imi ascund dorinta din voce.
            -Nici eu nu vreau,replica el,relaxandu-se cu un zambet bland pe buze.Adu lanturile!
Sunt prizonierul tau."

            „-Mi-e dor de tine, am soptit eu.
            -Stiu Bella. Crede-ma, stiu. E ca si cum ai fi luat jumatate din mine cu tine.
            -Vin-o si ia-o atunci, l-am provocat eu.
            -Imediat ce-o sa pot. Trebuie sa ma asigur ca esti in siguranta mai intai. "

            „-E amurgul, din nou, murmura el. Un alt sfarsit. Oricat de perfecta ar fi o zo, intotdeauna se termina.
            -Unele lucruri nu trebuie sa se termine, am murmurat eu printre dinti, tensionata instantaneu."

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman