Produse cu Farmec

           De aproape un an folosesc din ce in ce mai des keratina pentru ingrijirea parului. Nici samponul despre care vreau sa vorbim azi nu face exceptie.


           Produsele de la Farmec se afla de ceva timp printre favoritele mele. Desi mai am vreo cinci sampoane deschise, nu am putut sa ma abtin si sa nu-l deschid si pe acesta. Din gama produselor noi lansate, samponul activ + cu ulei de argan si keratina imi lasa parul matasos, desi parul meu este usor mai aspru de felul lui, pentru ca este ondulat. Este un sampon special pentru parul uscat sau/si vopsit. Al meu se incadreaza in prima categorie, dar uleiul de argan din componenta il face mai matasos.
         L-am bagat in teste imediat ce l-am primit si mi-a placut de la prima utilizare. Consistenta sa este lichida, dar cremoasa. Nu ma chinui deloc sa-l scot din recipient, dar imi place ca nu imi curge din palma.
           Curata delicat parul, formula contine ulei de argan. Miroase foarte bine si nu mi-a provocat matreata sau alte probleme ale scalpului.

           Descriere oficiala:
           Samponul este imbogatit cu hidrolizat de keratina pentru cresterea fermitatii si rezistentei parului.Parul isi recapata forta si vitalitatea, aspectul matasos si stralucirea. Se aplica pe parul umed, se maseaza usor si se clateste cu apa din abundenta.

         Este alb, transparent si prin sticla, se poate vedea in lumina, cat produs mai este. Gaura prin care curge produsul nu este prea mare si atunci dozarea se face optim.
          Curata foarte bine, lasa o senzatie de prospetime si costa foarte putin, in jur de 12 lei. Il gasiti pe site-ul celor de la farmec.


           Crema de maini se intinde cu usurinta si nu trebuie masata mult pentru a intra in piele. Nu lasa pielea lipicioasa, iar mirosul este asemanator cu cel al samponului, adica de vis. Nu de putine ori mi-am tot mirosit mainile dupa ce aplicam crema.

 
           E fina, hidratanta si lasa pielea catifelata. O tin aproape de mine la birou sa-mi rasfete mainile si pot sa va spun ca imi folosesc mainile in aproximativ zece secunde de cand aplic crema. Are o formula relativ usoara, nu este nici groasa, dar nici fluida si imi lasa mainile fine.
         Senzatia de maini hidratate si moi se pastreaza timp indelungat. Este ieftina si eficienta.
         Crema de maini si unghi cu argan are un gramaj de 100 de ml si costa aproximativ 8 lei. Daca va tenteaza o gasiti aici.


          Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook a blogului unde puteti castiga unul din cele trei seturi.

Comentarii

  1. Am folosit si eu mai multe sampoane de la Farmec, unele mi-au placut, ultele nu. acesta nu l-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult produsele Farmec si le folosesc ori de cate ori imi cumpar singura produse cosmetice. In rest le folosesc pe cele in teste sau primite cadou.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar au farmec :), incep sa fie din ce in ce mai calitative si arata din ce in ce mai bine ambalajul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Crema de maini am avut ocazia sa o testez si mi-a placut dar samponul nu l-am folosit pana acum

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat aceasta crema, dar alte produse de la Farmec mi-am luat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand locuiam in Romania, apreciam foarte mult produsele Farmec. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am auzit despre aceasta noua gama de la farmec si recunosc ca nu am avut timp sa imi cumpar nimic ca sa le incerc. Samponul ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman