favoritele lunii februarie

           Favoritele lunii februarie s-au lasat mult asteptate, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Mai ales ca avem si cateva produse noi.


         Vom incepe cu produsele pentru ten. Crema de la Apidermin initial nu mi-a prea placut. Este foarte grasa, special pentru aceasta perioada. Acum imi place tare mult si nu exclud recumpararea ei. Am luat-o la o promotie de weekend: doua la opt lei, vara care tocmai a trecut din Mega Image. O folosesc si in zona de sub ochi, dar si pe toata fata. Este nevoie de putin produs.
             Crema de ochi de la Oriflame imi place tare mult. Gama Milk&Homey mi-a placut de cand am incercat prima crema de corp de la ei si pe care am recumparat-o. Hidrateaza zona ochilor si imi place.
           Iluminatorul de la W7 l-am folosit o buna perioada de timp aproape numai pe el, dar intre timp am marit colectia de iluminatoare cu "o noua jucarie" de care sunt tare multumita. Va spun ca este de la Melkior si sper sa-i fac un review curand.

           Penseta cu lumina este super, ma ajuta sa vad niste fire care sunt extrem de mici si sa le smulg evident.


           Face parte din setul de mai jos, pe care il gasiti aici.


         Vedeta lunii este apa micelara de la Farmec. Curata tare bine si ambalajul este super: nu trebuie sa rotesti de nimic, pe masura ce se consuma se ridica singur partea de jos.


           Keratina lichida a intrat in ritualul de ingrijire a parului. A beneficiat si de un review aici. Imi place tare mult si nu il folosesc doar pentru a-mi indrepta parul. Parul meu "natural" ca sa zic asa este ondulat si il folosesc si atunci cand vreau sa-l las liber, doar ca trebuie sa folosesc ondulatorul sau peria rotativa.
            Gelul de dus de la Palmolive are intrebuintare multipla pentru mine: atat ca gel de dus, pentru ca este tare cremos cat si ca prim sampon. Obinuiesc sa-mi samponez parul de doua ori si prima oara il utilizez pe acesta. Curata tare bine si imi lasa atat pielea cat si parul moale. Un review gasiti aici.

           Serul de la CHI imi place tare mult, inclusiv aroma lui mai barbateasca. Tocmai am terminat mini-produsul din poza, dar mai am cateva spre bucuria mea. Este un produs leave-in si-mi tine parul mai "asezat".
           Crema de maini de la Farmec este un produs nou lansat si va beneficia de un review curand.  Nu uitati ca puteti sa primiti si voi crema de maini si un sampon Farmec la concursul de pe pagina de facebook a blogului, aici.


         La capitolul filme am vazut cateva chiar interesante: Columbus Circle (2012) despre vecini, crime si familie.


         Un fim dupa o carte si deja ma gandesc s-o si citesc este Detectivul Alex Cross (2012). Cartea este scrisa de James Patterson.

           O alta recomandare este White house down (2013).


         Dupa atatea thrillere va las si cu un film romantic: The lucky one (2012).


         Si un alt triller, desi pare film de groaza nu este. Finalul este bestial, dar daca nu-l vedeti pe tot nu are farmec.


         Acestea sunt favoritele mele. Voi ce filme si produse ati mai descoperit?

Comentarii

  1. la cosmetice nu ne potrivim la nimic, dar la filme tot pe acolo bat si eu :D. Cartea ma atrage destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spuma de dus Nivea luna asta, restul sunt ceva mai vechi.

    RăspundețiȘtergere
  3. The lucky one nu este o adaptare dupa cartea lui Nicholas Spark? Poate fac confuzie dar zic ca l-am vazut ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, nu stiam. Am dat search acum. Multumesc :-)

      Ștergere
  4. N-am vazut nici unul din aceste filme, dar cred ca as vrea sa vad fimul ala romantic The Lucky One.
    Si vorbind de filme, de curand am vazut "Nine Lives", despre un tata care se transforma in motan si revine in familia lui ca felina, o comedie foarte draguta, pentru intreaga familie. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3