produse terminate #2

           Nu am terminat foarte multe produse in ultima luna, dar avem ceva material pentru astazi.


            M-am pus pe folosit diverse mostre de la Vichy pe care le tot tineam in portfardul in care tin produsele pe care le folosesc frecvent. Cele care mi-au placut cel mai mult au fost serurile si cele Liftactiv supreme. Mostra de bb cream, a fost pur si simplu un dezastru. Nu mi se potrivesc deloc bb cream-urile. Mi se par foarte inchise pentru culoarea tenului meu. Ma asteptam la ceva mult mai deschid decat un fond de ten, in special pentru ca nu sunt nuantele foarte inchise.
            Masca de la Garnier a fost defapt un scrub care nu a fost rau deloc. Buna, cu un raport calitate pret bun a fost si cea de la Salthouse. Am luat-o de pe emag la un pret extrem de mic.
           Mastile de la IDC, v-am mai povestit ca imi plac, in special masca exfolianta cu caise.


          Tot umbland in portfard mi-am dat seama ca nu am mai folosit de mult aceste produse. Si-au schimbat si ambalajul, au si expirat, dar nici inainte nu le-am folosit prea des. Nuanta pink a fost mult mai potrivita tenului meu,  dar cu toate acestea nu am in plan sa le recumpar.


          Am terminat si cutiuta cu minuni de la Avon cu miere. Este foarte buna, dupa ce mai termin ce am: una cu bumbac si una cu visine de la Oriflame, intentionez s-o recumpar.


           Imi plac spumele de baie de la Avon. Produsul terminat este cu aroma de trandafiri si are 500 ml. Gasiti in brosura si la 500 si la 1000 ml. Am cumparat deja inca doua. Fac spuma daca turnati cam un rand un rand jumatate.


           Crema de la Olay este terminata acum cativa ani, acum ma despart de recipient. Nici nu l-am folosit, il pastrasem pentru cand foloseam diverse masti, dar am strans intre timp unele din sticla asa ca il tineam degeaba.
          Mostra de la Givenchy a fost faina, dar nu vreau sa stiu care e pretul produsului full size. Nu am vazut ceva deosebit. Am primit la cumparaturile aratate aici.
          Apa micelara de la La Roche-Posay e una din favoritele mele. Aveti un review aici. Am cumparat-o din Italia impreuna cu altele si vi le-am aratat aici
          Dischetele demachiante sunt Iserre, din Lidl. Imi plac acestea, dar nu sunt chiar favoritele mele. Mai sunt de un tip la Lidl, asa ca dupa ce mai termin un pachet din acestea, am sa dau fuga sa le iau pe celelalte.


           Acestea au fost toate produsele terminate in ultima luna. Voi ce ati mai terminat?

Comentarii

  1. si eu am in plan niste masti de la idc, probabil la urmatoarea comanda pe elefant o sa bag cos una-doua :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Apa micelara La Roche Posay nu am incercat pana acum, cateva mostre Vichy am si eu pe acasa, le tot primesc cand imi cumpar samponul. E bine sa consumi ceea ce cumperi si sa tii o evidenta a produselor. In felul acesta, nu mai cumperi haotic si folosesti ceea ce detii deja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa folosesc ceea ce am, dar tentatii sunt peste tot.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman