Central Park - Guillaume Musso

            Cel mai recent roman al lui Guillaume Musso, Central Park  este un thriller psihologic, cu actiune, dragoste, umor, elemente politiste si un final neasteptat.


          Cred ca este favorita multora din ce a scris, dar nu este si preferata mea. Imi plac incomparabil mai mult Maine si Chemarea ingerului. Este insa o carte superba, cu siguranta este in top 5 din cartile scrise de el in acest moment, dar nu este numarul 1 pentru mine. Lucrurile par extrem de complicate, autorul iti da senzatia ca este momentul sa rezolve o serie de crime, pentru care Alice si-a pierdut familia, ca in final sa descoperi ca este cu totul si cu totul altceva, pe care va las pe voi sa descoperiti.         
           Central Park este o carte foarte buna, psihologic vorbind, pentru cei care vor sa lupte cu o boala, ca sa nu se dea batuti. Romanul prezinta multe flashback-uri din viata lui Alice.
           Pentru cititor actiunea incepe in Central Park, unde pe o banca legati de catuse stau Alice Schäfer, o politista frantuzoaica si Gabriel Keyne, care spune ca este un pianist de jazz. Camasa lui Alice este patata de sange si din arma ii lipseste un glont. Niciunul nu-si aminteste ce s-a intamplat in seara precedenta, cand Alice fusese la Paris, iar Gabriel in Dublin.


           O gasiti la editura all.

          „Exista incercări pe care nu le depasim niciodata cu adevarat, dar carora totusi le supravietuim.”

           „-Acum, pe bune, ce-i cu tot circul asta? Stii ca as fi putut sa depun plangere impotriva ta luna trecuta pentru furt de reteta medicala! Multumeste-i asistentei mele, ea m-a convins sa n-o fac, gasindu-ti o gramada de circumstante atenuante. Si ca sa-ti spun adevarul gol-golut, a folosit chiar cuvantul "ticnita".
         -Sa stii ca si eu am cautat informatii despre tine, Malaury, zic eu scotand din buzunar niste documente fotocopiate.
         -Ce-s astea, mai exact?
         -Dovezi ca ai dat declaratii false de luare in spatiu locativ in beneficiul a doua persone din Mali fara acte, ca sa poate depune cerere pentru obtinerea vizei de sedere.
         -Ei si? Solidaritatea, umanitatea sunt crime?
         -Din punct de vedere juridic, asta se cheama "fals si uz de fals" si se pedepseste cu trei ani de inchisoare si 45.000 de euro amenda."

           „In timp ce continui sa conduc, imi fac curaj si ii explic in cateva minute targul pe care l-am pus la cale: renunt la povestea cu declaratiile false de targul pe care l-am pus la cale: renunt la povestea cu declaratiile false de luare in spatiu si, in schimb, el accepta sa se dea drept logodnicul meu in timpul petrecerii de Craciun."

            „Din orgoliu, din vanitate, din inconstienta, mi-am ucis si copilul si sotul."

            De acest autor va recomand si Chemarea ingerului, Maine, Dupa 7 ani  si Fata de hartie.

          „Imprevizibil si tulburător, un thriller psihologic cu un deznodamant incredibil, care te tine cu sufletul la gura pana la final.” - Métro

Comentarii

  1. Suna interesant, pare fix pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am doar 2 carti citite de Musso: aceasta si "Fata de hartie" care este frumoasa dar nu ca "Central Park" . Astept sa citrsc si alte carti sa pot face un top.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare destul de interesanta, dar nu prea imi plac cartile sau filemele thriller.

    RăspundețiȘtergere
  4. Are un subiect foarte interesant si mai mult ca sigur m-ar captiva. Ma bucur sa descopar carti noi si captivante. Nu am citit pana aum nimic de Musso.

    RăspundețiȘtergere
  5. Editura All are cărți foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am citit inca nimic de acest autor dar am pe wishlist Maine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu daca ma insel, dar am mai citit o recenzie despre aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am citit o alta carte a acestui autor si o voi avea in vedere si pe aceasta

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3