Zece beneficii ale fructului de avocado

            Multe persoane ma intreaba ce beneficii are fructul de avocado, cum se consuma si daca proprietatile lui ne ajuta sau nu sa avem parte de sanatate si stare de bine. Persoanele care consuma avocado in mod frecvent sunt mai sanatoase si mai slabe decat acelea care nu mananca sau mananca foarte rar acest fruct.
 
          1. Te face sa fii mai atragatoare
           Nu, nu este un mit! Avocado contribuie la aspectul imbunatati al pielii si parului. Poti sa il incerci si sa descoperi mai multe daca dai o cautare pe internet despre beneficii avocado.

            2. Atenueaza simptomele artritei
           Daca suferi de artrita, mananca avocado si vei scapa de durerile cronice. Acest fapt este demonstrat de studiile stiintifice realizate de-a lungul timpului.

            3. Te protejeaza in timpul sarcinii
            Datorita compozitiei sale, avocado iti poate asigura 25% din cantitatea recomandata de acid folic, care protejeaza fatul de malformatii congenitale, probleme ale inimii etc.

           4. Te ajuta sa slabesti
          La acest capitol, avocado efectiv nu are concurenta! Este cel mai bun aliment pentru dieta ta.

           5. Ajuta la prevenirea cancerului
           Tot studiile stiintifice demonstreaza acest lucru.

            6. Scade colesterolul
            Sau mai exact, scade colesterolul rau si il creste pe cel bun.

             7. Contine mai mult potasiu decat bananele
            Concret, cu circa 4%.

           8. Contine multe fibre
           Daca ai un aport scazut de fibre in organism, este mult mai probabil sa ai probleme digestive, probleme cu greutatea si metabolism lent. Si eu m-am confruntat cu aceste probleme foarte mult timp. Am reusit sa le combat prin adaugarea in alimentatie a acestui fruct minune.

            9. Este bun pentru ochi
            Datorita luteinei si zeaxantinei.

            10. Ajuta la absorbtia de nutrienti din mancare
           "Multe vitamine importante din legume nu pot fi asimilate bine de corpul tau daca nu sunt consumate cu grasimi. Adaugand in salata felii de avocado, care au un continut marit de grasimi, poti reduce pierderea acestor nutrienti."
           Daca esti in decurs de descoperire al acestui aliment si nu stii cum se prepara avocado, da-mi voie sa iti dau cateva sfaturi: poti sa faci din el pasta, amestecata cu alte ingrediente si condimente care iti plac, il poti prepara ca atare in salate sau il poti gati, in reteta mai sofisticate. Imaginatia ta este limita (sau poti cauta pe net o gramada de retete cu avocado).
          Daca nu stii cum se curata un avocado, nu te panica! Nici eu nu am stiut la inceput, dar este mult mai usor decat pare: pur si simplu tai fructul de avocado in doua jumatati (longitudinal), ii inlaturi samburele, iar daca fructul este copt, atunci miezul se poate sustrage rapid cu o lingura de aluminiu. Bon appétit!

Comentarii

  1. O singura data am incercat avocado si...a ajuns la cosul de gunosi. Ti se pare stupid? Poate. Ori nu era copt, ori era prea copt. Habar nu am. Cert este ca de atunci nu vreau sa il vad. Pasta nu stiu cum este dar sa il mananc ca atare, in nici un caz ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi place asa simplu, il pun in salata sau il intind pe paine cu putina sare.

      Ștergere
  2. Am descoperit si eu anul trecut pasta de avocado cu lime. Delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am gustat niciodata avocado pana acum

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mâncat avocado în salate, dar nu pot spune că am fost încântată, însă beneficiile lui cred că merită mai multă atenție din partea mea, mai ales la modalitatea de a-l pregăti pentru a avea un gust plăcut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman