Truc pentru cresterea genelor

             In ultimul timp genele false au luat amploare. Daca inainte se foloseau doar la evenimente si petreceri mai deosebite, in ultima perioada fetele au ajuns sa le poarte si in viata de zi cu zi.

             Primul produs de machiaj pe care l-am folosit a fost mascara. Imi plac genele mele, dar nu zic nu daca pot fi mai lungi si mai ondulate natural. Pentru acest aspect m-am hotarat sa apelez la un ser pentru cresterea si regenerarea genelor de la Bonilash.


            Bonilash este un produs nou pe la noi, dar intens utilizat in afara. Are o pensula subtire care va ajuta sa intindeti usor produsul la baza genelor.


             Firele de par trec prin trei faze:
-anagen (de crestere) intre 30-45 de zile
-catagen (tranzitie): genele nu mai cresc
-teleogen (odihna): firul de par se odihneste aproximativ 100 de zile pana la cadere


            Datorita etapei de crestere a genelor, este nevoie ca serul sa fie folosit timp de 12 saptamani. Rezultatele au inceput sa fie vizibile dupa 6 saptamani.
           Am trecut de cele 3 luni de aproximativ o luna si genele mele continua sa creasca. In acest moment ele ajung pana la sprancene, rezultat pe care nu-l aveam cand aplicam rimelul.




            Aceasta poza este luata din postarea cu rimelul de la Lambre pe care o aveti aici. Dupa cum se vede nici rimelate genele mele nu ajungeau inainte pana la sprancene.


            Mai multe poze cu genele rimelate inainte de utilizarea serului Bonilash gasiti aici, aici si aici in functie de mascara folosita.
           In postarea de aici vedeti cum aratau genele nerimeleate  inainte de ser .
           Un singur tub ajunge  pentru mai mult de 12 saptamani si dupa cum vedeti este un ser pentru gene mai luni si ai dese.

            Serul pentru gene Bonilash are la baza substanta activa bimatoprost - stimulent eficient pentru cresterea genelor, ce are un efect pozitiv asupra lungimii si grosimii genei, a cresterii numarului de gene, a fortificarii si a sanatatii lor, precum si asupra intensitatii culorii naturale a genelor.

            Se foloseste seara, dupa demachiere, pe ploapele curate si uscate, de-a lungul genelor superioare,  tinand ploapa inchisa. Nu se aplica in interiorul ochiului si nici pe linia genelor de jos.

          Ingrediente:


           L-ati incercat?

Comentarii

  1. Am auzit lucruri bune despre acest ser. Desi genele mele sunt destul de lungi, sunt curioasa de eficienta acestuia, iar recomandarile tale ma determina sa il achizitionez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tot auzit de acest ser, insa nu m-am gandit inca sa-l incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu l-am incercat pentru ca o sensibilitate oculara mi-a dat batatai de cap, insa recunosc ca sunt impresionata de efectele deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit acest produs si sincer nici nu ma tenteaya. Am ochii foarte sensibili.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare atat de ireal, dar ma bucur sa vad ca este real. Am tot auzit reclama despre acest produs ca la un moment dat ingaimam prin casa ,,bonilash,, :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am încercat pana acum Bonilash dar am auzit de acest produs.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am citit multe lucruri pozitive despre acest produs, dar pana acum nu l-am incercat

    RăspundețiȘtergere
  8. Acesta nu l-am incercat, momentam am altul in teste.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3