Nunta visurilor tale - Rátkai Tímea

              Aceasta carte nu este genul de carte pe care o tineti pe noptiera si mai cititi seara din ea inainte sa dormiti. Dimpotriva este cartea care te ajuta sa nu scapi vreo parte din pregatirile pentru nunta visurilor tale.


           Autoarea Rátkai Tímea are experienta in organizarea de nunti si te ajuta sa ti-o organizezi pas cu pas: logodna, clasificarea sarcinilor fiecaruia, stabilirea bugetului, colectare ofertelor si informatiilor, intalnirea cu furnizorii de informatii, depunerea cererii de casatorie, casatoria religioasa, alegerea furnizorilor si incheierea contractelor, rochia de mireasa, localul, formatia muzicala,  foto&video, decoratiuni florale, invitatii de nunta.
            Scopul ei este sa ofere un ghid practic in lumea decoratiunilor, a muzicii, a fotografiei, a audiovizualului.

            Cartea are aproximativ 200 de pagini si este disponibila la Editura Casa si a aparut in 2015.
            Fiecare subiect in parte este tratat in detaliu. Nunta este a voastra si trebuie organizata in functie de ceea ce va doriti voi. Evident puteti tine cont de sfaturile celor din jur, de experienta lor, dar selectati doar ceea ce este pe placul vostru, asa cum ati visat.


           „Este cea mai veche bijuterie, a carei forma de cerc simbolizeaza infinitul, eternitatea, dragostea nepieritoare si loialitatea in casatorie. Folosirea inelelor la ceremonia de nunta a inceput in prima jumatate a secolului IV. Totusi, prima descriere explicita dateaza din anul 595, apartinandu-i episcopului Isidor de Sevilia, care afirma urmatoarele:<<Inelul este oferit de cei doi parteneri ca semn al fidelitatii si al legaturii inimilor in legamant. Inelul este pus pe al patrulea deget deoarece se spune ca e o oarecare vena numita vena amoris merge de aici direct la inima.>> Astfel a aparut obiceiul de a purta verigheta pe al patrulea deget al mainii stangi, care s-a raspandit in toate tarile crestine."

            Nu-mi mai ramane sa va spun decat casa de piatra!

Comentarii

  1. Mie imi plac nuntile in care se imbina traditionalul cu modernul, dar musai sa se respecte si traditia, altfel parca nu are farmec.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte utila cartea pentru cei care fac acest pas, dar și pentru noi pentru ca asa mai descoperim lucruri utile. De ce nu am citit cartea aceasta acum vreo câțiva ani, îmi era de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar fi trebuit aceasta carte acum cativa ani, dar nu mai am mult si fata mea va fi la randul ei mireasa, asa ca ii poate prinde bine ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am trecut de etapa aceasta. sa inteleg ca ai de gand sa te mariti in viitorul apropiat? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata campul acela de lavanda, se potriveste cu rochia alba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah... cat de bine trebuie sa se simta fata din lanul de lavanda:P.Am descoperit si eu cateva titluri foarte interesante la editura Casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred ca o sa am nevoie de ea, dar ma bucur ca exista carti si cu acest subiect, pentru cele interesate de detalii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am făcut nunta si botezul fetitei in aceeași zi! Totul a fost programat din scurt. Important este ca eu am făcut exact cum am vrut si nu am vrut sa țin cont de cei din jur

    RăspundețiȘtergere
  9. Sincer nu ma pasioneaza ;) . Oricum nu sunt genul acre sa se ia dupa traditii. De aceea o astfel de carte nu mi-ar fi utila. Amandoi (eu si sotul) cand vine vorba de nunti ne vine sa o luam la fuga :P
    Dar, fiecare cu gusturile sale :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante