fiole cu acid hialuronic Gerovital H3 Evolution

               Acidul hialuronic este un compus principal in corp, insa pe masura ce inaintam in varsta scade capacitatea organisumului de a produce acid hialuronic. Imbatranirea este strans legata de deficienta acidului hiauluronic. 
            De cativa ani au aparut interventiile chirurgicale in cadrul carora se injecteaza acidul hialuronic.


              Produsul nr. 1 in Romania, pe categoria produselor antirid pentru fata intra foarte repede in piele si nu o lasa lipicoasa. Fiecare fiola are 2 ml, dar mie mi-a fost mai mult decat suficienta pentru ten, decolteu si chiar sani.
          Fiolele contin un ser bogat in Superoxid Dismutaza si Acid Hialuronic pur si lipozomal avand efecte intensiv hidratante prin actiune duala, de refacere a rezervelor hidrice din piele.


             Continutul unei fiole se rastoarna in palma si se aplica prin masaj usor pe fata proaspat demachiata.   Se folosesc pentru toate tipurile de ten: sensibil, normal, mixt, gras.
               Lipozomii cu AH patrund in piele si umplu ridurile din interior astfel ridurile si liniile fine sunt mult diminuate. Efectul antirid este potentat si prin Superoxid Dismutaza care are rol de protectie atat pentru fibrele de colagen si elastina cat si pentru acidul hialuronic. Folosit cu regularitate produsul reduce vizibil ridurile adanci.


             Ajuta la reducerea si ameliorarea ridurilor fine si hidrateaza mai intens decat o crema. Lasa tenul mai luminos si imi place mult cum se simte tenul ulterior. Intra practic instantaneu in piele si o lasa mai plina, mai ferma. Le folosesc dupa ce am curatat temeinic fata. Se pot aplica atat dimineata cat si seara, dar eu prefer s-o fac seara inainte de culcare.


             Kitul contine zece fiole de sticla si fiecare are un punct alb in care se arata locul unde trebuie apasat pentru a indeparta varful. Fiola se poate sparge, eu insa prefer sa subtiez zona trecand cu un cutit si apoi sa rup la baza dintre "gatul" fiolei si "corp". Pun o parte din continut in palma si aplic pe ten. Intrucat este mult 2 ml pentru mine eu mai las cateva minute sa treaca si revin cu aplicarea pe ten. Restul este pentru gat si decolteu.

           V-am lasat si un mic video al celor de la Farmec:


         Ingrediente:


           Le gasiti pe site-ul celor de la Farmec, mai precis aici.  Nu uitiati ca cei de la Farmec au mai tot timpul oferte. Acum sunt cu disponibile fiolele cu o reducere de de 25%.

Comentarii

  1. Nu le-am incercat pana acum, dar le-am mai vazut pe blogurile de beauty. Sunt curioasa daca chiar dau rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit doar fiole pentru par de la ei si mi-au placut la nebunie asa ca o sa le incerc si pe astea, mai ales ca sa deschis un magazin Farmec in Brasov.

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Gerovital imi par geniale, iar raportul calitate pret e chiar bun. Nu am incercat inca aceste fiole, dar cum niciun produs Gerovital nu m-a dezamagit, cred ca sunt o alegere buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit numai de bine. trebuie sa incerc.pupp

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu as aplica fiolele tot inainte de culcare. Nu am incercat, insa am trecut pe lista sa incep sa folosesc astfel de produs, preventiv! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. De la ce varsta se folosesc? 30+, 40+?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la 30+ apare pe site, dar eu am 29 proaspat impliniti. Cred ca oricand vrei ceva mai multa hidratare!

      Ștergere
  7. Eu le mai folosesc si la tratamentele de la cabinet si tenul este foarte neted si lipsit de riduri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am folosit de la ei fiolele pentru păr și rezultatele au fost wow. Bănuiesc că și cele pentru ten sunt la fel de bune.

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca nu am inceput sa folosesc produsele anti-rid, dar e bine de stiut ce merge si ce nu ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. De mult timp mi-am propus sa le incerc si eu dar inca nu am ajuns sa o fac. Imi trebuie atat de multe chestii incat nu stiu ce sa iau mai intai iar bugetul asta e mic al naibii. Sper sa mi le achizitionez cat mai curand, am nevoie de asa ceva, am o varsta....

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ar tenta, dar m-e groaza de tipul acela de ambalaj. Am ramas cu treume de la injectii, ma taiam de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt injectii, sunt fiole. Cine si-ar injecta ceva in fata singur? Poate doar o asistenta sau un medic.

      Ștergere
  12. Foarte ieftin pentru ceea ce promite. Nu am riduri dar am asa un inceput la coltul ochilor si m-ar tenta sa il incerc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Produsele de la Gerovital imi plac foarte mult si daca ele promit ceva inseamna ca o sa aiba cu siguranta acele rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Le-am folosit si eu prima data acum 2 saptamani si mi-au placut tare mult! Tenul ramane vizibil mai hidratat, luminos si catifelat. In primavara vreau sa reiau cura si chiar sa le incerc si pe cele cu colagen

    RăspundețiȘtergere
  15. Trebuie sa incerc si eu un tratament de acest gen. Produsele Gerovital s-au dovedit a fi unele potrivite pentru tenul meu trecut de prima tinerete iar promisiunile acestor fiola sunt extraordinare

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am incercat pana acum fiolele cu acid hialuronic, dar produsele marca Gerovital foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca am citit despre ele pentru ca le-am tot vazut la promotii in farmacii in decembrie si am fost tentata sa le iau, dar nu stiam nimic despre eficienta lor. Thanks for the review :) Violeta

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am folosit aceste fiole. Nu stiu daca mi-ar prii sau nu. Oricum, acidul hialuronic este o inventie deosebita pentru zilele noastre :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman