favoritele lunii decembrie



           In luna decembrie nu am avut foarte multe produse noi descoperite si oricum exista o postare cu favoritele anului 2016 in care am surprins toate produsele pe care consider ca merita incercate.

            Intre timp am descoperit si blush iluminator de la Cindy Lou-Manizer.   Mi se pare mult mai fain Mary Lou-Manizer.

             Untul de la Thai Spa are mai mult o textura de crema. Intre timp am inteles ca s-au rebrenduit a treia oara. Au produse bune si ieftine. Eu l-am cumparat din supermarket, impreuna cu exfoliantul, pe care mi l-au dat in acelasi pachet cu 50% reducere din pretul exfoliantului.
            Uleiul de migdale il folosesc cu regularitate de ceva timp, atat in zona ochilor cat si pe ten acum cand este asa de frig. Intra repede in piele si o lasa fina. In privinta cearcanelor le face sa dispara, chiar daca dureaza ceva mai mult.

          Gelurile de dus de la Dove sunt cremoase. De cateva ori l-am folosit si pentru ten dimineata.

             Despre crema de noapte de la Derma E v-am spus ca imi place si a castigat marele premiu "THE BEST of Natural Beauty" din America pentru formula si ingredientele sale naturale. Mai multe despre ea gasiti in postarea de aici

             M-am intors de ceva timp la capsulele de vitamina e. Din cand in cand mai fac cure cu aceste capsule, fie de vitamina A, fie de vitamina E. Sunt ieftine si le au de la farmacie. Pielea este mai moale, mai bine hidratata.

            Balsamul de buze cu miere de la Avon il folosesc uneori si cand am probleme cu nasul, in sensul ca racesc si imi curge nasul.

             Produsele leave-in de la chi si biosilk imi plac ambele nespus de mult. Pe amandoua le-am luat de la elefant, pe cele de la chi cu 3 lei si cel de la biosilk putin mai mult. Chi miroase usor barbatesc, dar mie imi place.
          Momentan sunt stoc epuizat pe site: aici si aici.

             La capitolul filme am ceva descoperiri: Cien años de perdón (2016) care a luat Premiul Goya pentru cel mai bun scenariu original.


         Flawless (2007) care este ca si primul film mentionat, despre un jaf.


           Home invasion  (2016) este exact despre ce zice in titlu


            Final analysis (1992), un film in care lucrurile nu sunt cum par.


           Si ultimul, dar nu cel din urma: John Q despre pana unde poate merge dragostea unei familii pentru copilul lor.


          Voi ce descoperiri ati mai facut?

Comentarii

  1. Interesante filme ! Merci de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac alegerile tale.
    Poate o să mă uit la unele filme recomandate de tine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman