favoritele anului 2016

           Vreau sa va spun ca 2016 mi-a intrecut asteptarile din toate punctele de vedere, mai mult sau mai putin masurabile. A fost un an in care am simtit ca blogul are o comunitate in spate. Vreau sa va multumesc pentru acest lucru. Vreau sa va multumesc pentru ca ati comentat, m-ati ajutat cu sfaturi, cat si pentru ca m-ati citit pur si simplu. Sper ca acest blog v-a fost si va este de folos.


           In cadrul acestei postari am incercat sa surprind toate produsele care sunt peste suratele lor, din punctul meu de vedere. Din pacate nu au incaput toate in aceasi poza, asa ca nu avem o poza de grup.
          Gelurile de dus de la Yves Rocher sunt printre preferatele mele datorita aromelor. Cel cu bob de cafea si cel cu grapefruit imi plac cel mai mult. Imi incanta simturile si cel cu aroma de macadamia, dar mi se pare mai lichid asa ca nu l-am inclus in top. Aveti doua review-uri aici si aici.
           Cel de la Dove este in top, deoarece gelurile lor de dus sunt tare cremoase. Aroma aleasa este pur intamplatoare, pe acesta il folosesc in prezent. Un review gasiti aici.

            Crema de maini de la Londa este strict descoperire din anul ce tocmai s-a incheiat. M-a surprins placut, nu credeam sa poata depasi o crema de duzina. Este grozava, eficienta, intra repede in piele si pretul este mic. Nu am reprosuri la adresa sa. Review-ul il gasiti aici.
           O descoperire mai veche este crema de maini de la Avon. Este nevoie de putin produs si hihdratarea este de lunga durata. Nu dispare dupa prima spalare. Am scris mai multe despre ea aici.

        La capitolul hidratare am ales doua unturi de corp, unul de la Victoria Secret's pentru care va trebui sa asteptati postarea si unul de la Sephora. Cel din urma este intr-o cantitate impresionanta si beneficiaza de un review aici.


            In afara de cel de la The body shop toate exfoliantele sunt descoperiri mai vechi. Lipseste din poza exfoliantul cu minerale pe care nu l-am mai gasit. Gasiti mai multe despre el aici. Despre cel de la Sabon nu am scris insa. Este cel mai fain produs Sabon incercat. Este si recumparat la fel ca cel de la Oriflame. Amandoua contin si ulei, dar nu lasa pelicula uleioasa pe piele. Cel de la Dirty Works se poate gasi in magazinele Douglas. Review-ul il gasiti aici.


          Crema de noapte de la derma e a intrat extrem de repede in piele si mi-a hidratat-o. Am scris aici despre ea.
            Crema de la Bioderma care din pacate lipseste din poza, dar imi place are review-ul aici.
            Uleiurile sunt iubiri mai vechi. Am inclus in poza uleiul de argan, folosit in special pentru ten si ochi, migdale dulci pentru cearcane si pe post de crema de ochi, cocos pentru par, ten si corp. Mai multe aici.
            Micelarele au fost produsele pentru demachiere dupa care am intins cel mai mult mana.  Am inclus-o aici pe cea de la Gamarde care tine loc si de crema. Mi-a placut atat ambalajul si cat si modul de utilizare prin pulverizator. In top mai intra si Bioderma. Stiu ca mai am una prin casa, dar nu mai stiu exact unde am pus-o. Review-urile sunt aici si aici.
            In ultima perioada am folosit mai multe masti. Cea care mi-a placut cel mai mult in ultima perioada a fost cea de la IDC Institute. M-a scapat de punctele negre de pe nas.


            Fondul de ten de la Lambre acopera si nu da senzatia de masca pe fata. Puteti sa-l vedeti aici.
            Iluminatoarele de la The balm si Mac sunt preferatele mele. Cel de la Mac este mai discret, dar nu "dispare" de pe fata pana la demachiere, in timp ce primul este mai vizibil, dar se mai "sterge" de-a lungul zilei.
            In general intind mana dupa mascara de la Maybelline si am garantia ca nu dau gres. O surpriza placuta a fost cel de la Melkior, I feel pretty. Volumul si alungirea pe care le da genelor le puteti vedea aici.
            Imi plac si tusurile de ochi si in ultimul an le-am folosit mai des. Au dat ochilor mai multa expresivitate.
            Avem si un corector iluminator de la Avon. Uneori il folosesc impreuna cu anticearcanul de la Mac, alteori singur. Puterea de acoperire este mai mica, dar ilumineaza foarte bine zona. Din acest motiv nu prea il folosesc singur, ci vine in "incheiere".


            Balsamul de la Nivea este primul introdus in rutina ingrijirii parului dupa mult timp. Review-ul il gasiti aici.
            Solutia de la Anian cu keratina si colagen o folosesc dupa aproape fiecare spalare. Mai multe gasiti aici.
            Deodorantul de la Bottega Verde m-a cucerit de la prima pulverizare.
            Bvlgari Omnia Ametyste si Modern Musse sunt printre preferatele mele. Am mai descoperit unul care imi place: Alien, dar nu l-am cumparat inca.

           Acestea au fost favoritele anului 2016, pe care intentionez sa le folosesc pana la ultima picatura. Voi ce descoperiri ati facut?

Comentarii

  1. Misto articolul. Multe produse faine. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac foarte mult gelurile de dus Dove si Yves Rocher, si chiar ma gandeam de curand ca n-am mai fost demult pe la Yves Rocher, si ei tot mi-au trimis emailuri cu diferite oferte in ultima perioada, o sa ma opresc pe la ei sa mai cumpar cateva noutati.

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. O parte dintre produse le-am folosit si eu si, intr-adevar, sunt bune. Tot mai multe si in 2017 :) ;)
    La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe produse interesante neincercate de mine. Cu gelurile de dus Dove am o relatie de love & hate, am explecat pe blog faza cat de cat. Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman