Vapour Rub

            In special toamna si iarna, bebelusul se poate imbolnavi, datorita schimbarilor pe care le percepe mucoasa nazala la trecerile de la sezonul rece la cel cald. Astfel creste sensibilitatea de a contacta un virus.


            Vapour Rub este un unguent care se utilizeaza in ameliorarea starilor de raceala pentru bebelusi.
           Continutul este natural: uleiuri de menta si de eucalipt ce ajuta la desfundarea nasul copilului.

           Produsul se aplica pe piept si pe spate si se maseaza timp 5 minute.
           Se recomanda a se folosi inainte de culcare. Vaporii inhalati decongestioneaza nasucul.
           Miroase bine si improspateaza camera.
           Le gasiti aici: http://www.vapourub.ro/ si sunt nou lansate in tara.

          Se poate folosi inca de la 3 luni.

           Le-ati incercat?
 




Comentarii

  1. Da, l-am folosit, e foarte bun, desfunda nasucul si cel mic doarme linistit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am incercat, nu e cazul la mine, inca :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am bebe încă, dar e bine de știut pentru viitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l am incercat pentru ca n as avea pentru cine dar deja l am vazut in farmacia unde fac practica , o sa l recomand si eu de acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am incercat dar poate pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu este cazul la mine ;) dar mersi de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte bun, il am si eu pentru fete si chiar da rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Folosesc aceste produse. Sunt foarte utile in perioada aceasta cand cel mic imiraceste.

    RăspundețiȘtergere
  9. Il folosesc si eu pentru bebe si sunt tare multumita de el

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu l-am incercat ca n-am bebelus dar as fi curioasa de o varianta pt adulti.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman