produse terminate #7

          Sper ca ati petrecut bine de Craciun. Produse terminate avem astazi in meniu. Am reusit sa consum destul de multe si o sa va spun cate ceva despre ele.


             Produsele de la Avon pe care le cumpar destul de des sunt cele din gama Planet Spa. Despre exfoliantul cu minerale v-am povestit mai pe larg aici. A fost tare fain si l-as recumpara. Celalalt, cu lotus, insa a fost mai mult un gel de dus. Mi-a placut aroma, dar nu a exfoliat suficient. Mai am o crema cu lotus, din aceasta gama, dar nu am incercat-o inca.


            Untul de la Ziaja a facut obiectul postarii de aici. Mi-a placut totul la el, aroma in special. Nu am simtit-o deloc artificiala si pentru aceasta perioada mi s-a parut ideala.
           Parfumul de la D&P este o copie dupa Ange ou Demon. Am si originalul, dar copia am cumparat-o acum cativa ani cand nu prea ma lasa inima sa dau atatia bani pe original. Pana la urma nici nu prea am facut-o. Pentru ca l-am luat foarte redus si cu un cadou. Postarea o gasiti aici.


            Crema de ochi nu a facut absolut nimic. Din acest motiv spre final am folosit-o pe post de crema de maini. Tot uleiurile sunt de baza. Intentionez sa trec la o crema noua de ochi, dar nu am mari sperante oricum.
            Crema de fata de la Ziaja a fost eficienta si ieftina. Mai multe despre ea gasiti aici.


            M-am apucat sa fac ceva curatenie si in cutiuta cu produse de machiaj. Am aruncat 2 corectoare de la Oriflame carora le-a intrat inautru aplicatorul. Le am de ceva timp, dar nu am patit asa ceva cu nici un produs pana acum.


             Rimelul este de la Max Factor. Stiti ca imi plac cele de la ei. Acesta a fost waterproof. Nu prea ma dau in vand dupa cele rezistenta la apa. Nici nu mai stiu de unde il am.


           Balsamul de buze este cu aloe vera de la Forever. Imi plac produsele lor. Sunt mai naturale, dar preturile sunt tare piperate.
          In poza mai este si un ruj in nuanta Latte de la Avon.

          Parfumurile deodorant de la Avon le am mereu prin preajma. Aroma se mentine cateva ore bune si neavand aluminiu imi place sa le folosesc dupa epilare. Am scris despre unul asemanator aici.
            Imi plac si cele de la Lady Speed Stick. O surata de a lui a beneficiat si de un review, pe care puteti sa-l cititi aici.


            Am terminat si cateva mostre. Fiecare mostra de crema de zi de la Derma e mi-a ajuns pentru doua-trei utilizari. A fost o crema "plina", hidratanta, daca aplicam mai mult imi lasa insa dungi albe pe fata.
           Mostrele de bb cream au fost oribile. Foarte inchide, trebuia sa aplic putin, sa sterg cu un buretel ca sa am o nuanta mai acceptabila. Nu inteleg de ce fac unii bb cream-urile atat de inchise.


           Mastile de fata mi-au placut. Cea exfolianta este geniala. M-a ajutat sa scap de punctele negre. Am si recumparat-o intre timp.


         Cea cu aloe vera nu a fost cine stie ce. Este de tip cearceaf. Se intinde frumos pe fata.


           Ultimul este un ceai. L-am inclus aici pentru ca nu i-am facut un review. De obicei imi plac toate ceaiurile albe sau sortimente cu cei alb. Acesta nu m-a dat pe spate si nu il voi recumpara.


          Voi ce produse ati mai terminat in ultimul timp?

Comentarii

  1. Dar ai consumat ceva produse :) . Ma bucur pentru tine mai ales daca iti plac si se potrivesc. Eu nu folosesc produse atat de variate :) .
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai consumat ceva produse :) si eu am facut pozele pentru articol dar nu am reusit sa scriu :(. Produse Avon foloesc si eu destul de des,cat despre D&P mi se pare genial :) sunt foarte ok si abia astept sa ajung intr-un nou magazin de-al lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de-a produse consumate. :) Eu am consumat o pudra L'Oreal, un deodorant stick, un sampon TRESemmé, servetele umede, lumanari parfumate, un demachiant pentru ochi Mary Kay, si alte cateva. Voi scrie si eu in curand un articol despre produsele consumate recent.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai fost harnicuta! Spray-urile de la Avon imi plac si mie!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman