Pentru sarbatori de neuitat

          Cadourile pentru cei dragi arata mai bine sunt brad, nu? Iar daca nu vreti sa optati pentru  un brad natural, pe care trebuie pana la urma sa-l aruncati, puteti opta pentru brazi artificiali. Am gasit pe e-sarbatoare.ro atat brazi bogati, cat si gata decorati sau colorati mai modern, daca doriti sa aveti un brad unic.


Sursa: e-sarbatoare.ro

            Anul acesta am avut impresia ca magazinele nu s-au mai grabit cu decoratiunile speciale pentru sarbatori, dar nelipsiti sunt si brazii artificiali. Principalul avantaj al lor este ca puteti sa-i folositi in fiecare an. Trebuie insa sa aveti grija la inaltimea aleasa, sa se potriveasca in casa.

           Beneficile principale sunt crengile dese, care se pastreaza in timp. Daca doriti puteti alege unul deja decorat si atunci nu mai trebuie sa-l aranjati voi. Dar cred ca impodoborea lui va fi un moment de neuitat in familie, nu?


              Preferatul meu este Christmas Dream pe care il gasiti aici.


Sursa: e-sarbatoare.ro

            Brazii artificiali au aparut din cauza defrisarilor masive, deci daca vei alege unul artificial natura iti va multumi si vei contribui la conservarea padurilor naturale, la salvarea copacilor de la taiere. Protejarea mediului inconjurator ar trebui sa ne preocupe pe fiecare.
             Probabil cel mai mare dezavantaj al bradului artificial este lipsa mirosului proaspat de padure, dar acesta poate fi compensat prin lumanari care imprastie aroma conurilor de brad.
           Acum haideti sa ne gandim la costuri, pentru ca pana la urma si acesta este un aspect important, care ne ajuta sa decidem pe ce alegere sa mergem. Costurile unui brad natural sunt de la o suta de lei pana la o mie de lei, in functie de dimensiunea si tipul lui. Pretul unui brad artificial este si el variabil in functie de alegerea dorita si este aproximativ acelasi. Dar nu te va tine doar pentru anul in care il cumperi. Ci depozitat in conditii optime tine mai multi ani la rand. Nu uitati sa nu aruncati instructiunile, ca sa va fie alaturi si in anii urmatori. Deci un brad artificial este mai avantajos ca pret.
          Asa cum ambalarea cadourilor conteaza si apreciez efortul depus, nu de putine ori gentuta in care erau depozitate produsele ma atragea si era motivul pentru care intindeam mana dupa set, pentru mine aspectul este important. Un brad artificial va arata mai bine decat unul natural, va fi mai "plin", va contura mai bine spiritul de sarbatoare. Aspectul camerei in care este bradul este perfect.

           Bradul este simbolul sarbatorilor de iarna. Care este alegerea voastra pentru sarbatori de poveste?

Comentarii

  1. Si eu tot brad artificial as alege. Da este o solutie excelenta din cauza defrisarilor dar as mai spune ca un alt motiv sunt banii. Majoritatea sunt foarte scumpi :(

    RăspundețiȘtergere
  2. De cativa ani buni am optat pentru un brad artificial si buna alegere am facut <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai avut un brad adevarat de cand eram copil. Am unul artificial pe care sarbatorile viitoare il voi schimba.
    Cred ca brazii artificiali sunt cea mai buna alegere

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi luam brazi naturali in fiecare an, nu prea suntem cu cei din plastic..

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu anul acesta voi orna brad artificial. Am doi brazi artificiali, unul mai mic pe care l-am luat acum 5 ani, si unul mai mare pe care il am de vreo 2 ani. Anul trecut am fost gazda petrecerii de Craciun, am invitat toti prietenii la mine, si am ornat brad natural, ca na, am gazduit petrecerea, copii, cadouri, Mos Craciun, sa miroase frumos a brad in casa si dau sarbatorilor un feeling mai de poveste etc. Dar dupa ce s-au incheiat sarbatorile, mama ce deranj cu acele de brad in casa, plus faptul ca pana la urma arunci brazii naturali si te doare inima pentru ei. Asa ca anul acesta va fi bradutul meu artificial.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu sunt adepta bradului natural pentru ca sunt impotriva taierii copacilor. In plus, un brad artificial este mult mai economic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Noi avem bradul nostru artificial de ceva timp , nu l as da pentru unul natural.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie mi-au atras atentia brazii de la e-sarbatoare.ro, fiind foarte desi. Si am mai gasit la ei si o peruca roz care mi-a placut foarte mult :D. Cred ca era la categoria cu cadouri ^_^

    RăspundețiȘtergere
  9. Un craciun fara brad, nu are nici un sens. Si eu optez tot pentru brazi artificiali

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am un bradut mic artificial la intare ,iar sub el un cosulet cu bombonele pentru colindatori.Insa bradul cel mare este intotdeauna natural.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman