Oferte de Craciun cu Bottega Verde

          BottegaVerde.ro te intampina cu peste 1000 de seturi cadou de cosmetice naturale pentru a indeplini toate preferintele celor dragi.


          Am ales de pe  www.bottegaverde.ro mai multe seturi cadou special pentru sarbatori:

           Pachet special Craciun orez venere
            Setul contine: lapte de corp cu extract din orez venere si ulei de orez, crema de fata hidratanta cu extract din orez si ulei de orez, sapun lichid cu extract de orez venere,  crema de maini cu extract din orez venere si amidon de orez si un lac de unghii intr-o culoare deschisa.


          Am mai povestit pe blog despre laptele de corp cu magnilie negra. Lotiunea mi-a lasat pielea fina si era nevoie de putin produs.  Am scris mai in detaliu despre ea aici.
            Setul este la un pret promotional, deci veti face o afacere buna daca mergeti pe acest pachet.

             Pachet special Craciun argan corp si maini

            Setul special pentru sarbatori este compus din crema de maini cu extract de iasomie din desert si ulei de argan regenerator si hranitor.
            Uleiul de argan este unul din uleiurile mele favorite. Imi place atat folosit singur, cat si in cosmetice. Un set cu ajutorului caruia mergeti la sigur.


           Set cadou - iris - special vara 2016
           Contine: gel de dus, sapun lichid cu lapte de iris, crema de corp cu lapte de iris si unt de shea, sapun si parfum deodorant.
          Pentru un adevarat rasfat si relaxare  va recomand setul cu iris.
          In mana mea a ajuns si parfumul deodorant cu lamaie si citrice si aroma a fost delicioasa.  Poate fi folosit ca substitut pentru parfum si o face cu succes.


          Daca nu ai profitat de reducerile de Black Friday poti plasa o comanda acum. Cu ocazia sarbatorilor reducerile la produse sunt de pana la -67%. Am ochit deja cateva produse si voi da o noua comanda.


         Pe voi ce va tenteaza de pe site?

Comentarii

  1. Chiar au oferte bune! Am vazut ca seturile cadou se gasesc si in farmaciile Help Net

    RăspundețiȘtergere
  2. tare imi place acest brand, am folosit destule . ofertele sunt super, mersi

    RăspundețiȘtergere
  3. am luat de la ei, am impachetat cadourile deja! unele chiar le-am dat!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Setul cadou iris are un design foarte frumos și elegant. L-aș alege, chiar dacă e ediția de vară.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am un wishlist mare de la ei, de vreo 10 seturi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh Doamne, cate tentatii de la toate brandurile! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gama cu argan am incercat-o si sunt super multumita de ea. Sunt curioasa sa incerc multe alte sortimente de produse de la Bottega, insa cea cu orez chiar o am mai sus pe lista dupa ce am vazut sapunul lichid intr-un vlog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am tot vazut produsele lor mentionate pe bloguri insa eu nu iau cosmetice fara sa le vad listele de ingrediente inainte si ei nu le au trecute pe site. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Offf..cate cadouri minunate au pregatit cei de la Bottega Verde , eu il vreau pe cel cu iris..si nu e nici foarte scump.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt atatea oferte de Craciun ca nu mai stii ce sa alegi, imi place setul iris.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac mult seturile de la Bottega Verde. Mie imi face cu ochiul pachetul acela mare cu vanilie neagra!

    RăspundețiȘtergere
  12. Inca n am reusit sa dau o comanda,adica atunci cand vad produsele zic:Vai , le vreau si eu si pana la urma nu reuses sa mi iau.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu tocmai mi-am umplut cosul cu ciocolata :))) Am renuntat la vanilie, dar poate o sa le combin... Oare cum ar fi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Super oferte, mi-ar placea setul cu Iris :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow!! Super ofertele. Imi place cel de iris :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Am si eu gelul de dus si parfumul din gama Iris si imi place la nebunie, recomand.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cel cu argan ma tenteaza. Numai bun pt perioada asta

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt multe produse de pe site care imi plac si pe primul loc este gelul de dus, serul pentru puncte negre si săpunul lichid

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi plac atat de mult produsele Bottega Verde. Sunt foarte accesibile si calitative. Si ma bucur ca am descoperit asa multe oferte si seturi in ultimul timp. Asa avem oportunitatea de a alege pentru cei dragi cadouri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu trebuie sa primesc o comanda plina de bunatati!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman