favoritele lunii noiembrie

           O noua luna a trecut si astazi prezint aproape la timp favoritele lunii noiembrie. ☺

           Daca in luna precedenta au predominat produsele pentru ingrijirea parului, luna aceasta avem mai multe produse de machiaj.


            Primerul de la Bottega Verde mi-a fost alaturi in luna ce tocmai s-a incheiat. Este o cunostiinta mai veche, ati mai vazut-o aici.
           E nevoie de putin produs pentru a pastra fardurile la locul lor si a nu le strange in pliuri.


           Cel mai bun anticearcan pe care l-am folosit este cel de la Mac. Intentionez sa-i fac si un review ca sa-l vedeti si voi. Puterea de acoperire este mare si nu este nevoie de mult produs.  Vi l-am aratat in cumparaturile de aici.
           L-am luat in aceeasi zi cu iluminatorul de la Mac. Este si acesta in top 3 iluminatoare folosite. Spre deosebire de Mary Lou Manizer este mai discret, dar nici nu e nevoie sa fie reaplicat. Tine pana la demachiere.
            O mascara extraordinara este cea de la There're Real de la Benefit Cosmetics.  Sora mea l-a cumparat in ultima zi de private sales de la Sephora. Reducerea a fost de 20%,pretul intreg: aproximativ 47 de lei.


         O surpriza extrem de placuta a fost masca de la IDC Institute. M-a scapat de puncte negre. Eu am folosit-o in 2 aplicari, in aproximativ 12 ore. Dupa prima utilizare am remarcat ca tenul e mai luminos si ca punctele negre erau atacate si reduse simtitor. Dupa cea de-a doua utilizare nici urma de ele de pe fata mea. Clar o voi recumpara. Este cea mai buna masca incercata de mine pana acum si a costat doar 3, 5 lei (pret de black friday de pe elefant). O gasiti aici.

          Am cumparat mai multe masti IDC, dar momentan am incercat-o doar pe aceasta. A ridicat stacheta foarte sus si nu stiu daca celelalte vor ajunge la nivelul ei.
          O crema foarte potrivita, care a intrat repede in piele este cea de zi de la Cien. Mai multe despre ea gasiti aici.

             Am mai descoperit si doua geluri de curatare foarte bune. Cel de la Herbalife a beneficiat de un review aici. Pe cel de la Himalaya (mostra) l-am primit la un eveniment. Nu ma asteptam sa faca ceva. Mai testasem de la ei o crema de fata care nu m-a impresionat si o pasta de dinti cu acelasi rezultat. Cand am inceput sa-l folosesc eram convinsa ca folosesc diverse mostre de la ei care nu fac altceva decat sa ma convinga sa nu cumpar produsul. M-am inselat. M-a cucerit de la prima utilizare si daca nu as avea alte cateva geluri de curatare l-as cumpara curand. In situatia aceasta insa voi amana cumpararea lui.


           Singurul produs de par folosit mai intens luna aceasta este produsul cu elastina si colagen de la Anian. Daca va intereseaza mai multe detalii gasiti aici.

           Vedeta lunii este reperezentata de oja rosie care are un finish de gel. O puteti vedea mai in detaliu aici.


             La capitolul filme am vazut cateva care sunt chiar super. Prima recomanda merge catre: El Cuerpo (2012). Are si un premiu pentru debut regizoral. A fost excelent. Nu cred ca veti regreta daca o sa-l vizionati.


          Un film pe care l-am revazut cu mare drag este: Perfect stranger (2007).


         Un film tare dragut, potrivit pentru perioada sarbatorilor este Christmas with the Kranks.



          Si ultima, dar nu cea din urma recomandare este Exam (2009).


        Voi ce ati mai descoperit in luna care a trecut?

Comentarii

  1. Eu am scrubul de la IDC INSTITUTE si imi place la nebunie. O sa cumpar si masca, doar ca acum am prea multe masti si astept sa le termin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa cumpar scrubul de la IDC. :-)

      Ștergere
  2. Ma intereseaza masca pentru puncte negre ,pare foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hopa, chiar voiam sa vad un film, cred ca voi incerca Perfect Stranger.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesante produse :) filmele nu le am vazut, le voi trece pe lista

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, vreau si eu sa incerc anticearcanul de la Mac. Si am vazut si eu filmele Exam (foarte dragut si foarte interesant) si cu ocazia asta mi-ai amintit de The Kranks. Abia astept sa-l revad! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. AM tot vazut brandul asta IDC la Elefant...poate o sa incerc si eu ceva, sa vad cum ne vom intelege.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inainte de toate lasa-ma sa-ti spun ca te invidiez un pic pentru produsele de la MAC. Eu n-am nimic de la brandul asta, desi salivez de multa vreme dupa produsele lor. Astept insa sa mai consum din cele pe care le am si sigur imi iau si eu ceva :D

    A doua chestie: masca aia de fata de la IDC institute am vazut ca inca e la reducere si am bagat-o la wishlist. O sa mi-o comand si eu cand ajung in tara pentru ca m-ai facut curioasa. Sper sa functioneze si la mine pentru punctele negre. :D

    Despre produsele Himalaya eu chiar am numai chestii de bine de zis. Am primit cadou un set de la o prietena si am fost sceptica la inceput, insa chiar m-au cucerit produsele de la brand-ul asta.

    Oja Miracle Gel de la Sally Hansen e si ea pe lista mea de dorinte, mai ales ca am unghii cu probleme si am citit numai chestii pozitive despre produsele de la brand-ul acesta ^_^

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase favorite , imi plac maxim produsele MAC , un pic cam overpriced , am doar un ruj de la ei dar e superb.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pff masca de la idc ma tenteaza rau, doar ca relatia mea cu elefant e pe marginea prapastiei, ma supara rau de tot.

    RăspundețiȘtergere
  10. Filmele le-am vazut sieu, dar le-as mai revedea. Imi plac produsele folosite de tine, oja este superba!

    RăspundețiȘtergere
  11. De la MAC am si eu un fond de ten care sunt foarte multumita, pe viitor am sa achizitionez ceva mai multe produse de la ei pentru ca imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gelul de curatare de la Himalaya l-am avut si l-am recumparat de vreo 2 ori. E foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  13. De la Anian am folosit un sampon dar sa stii ca nu am fost superincantata, mi-a palcut dar nu cat sa ma faca sa-l recumpar.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am folosit produsele astea, dar oja de la Sally Hansen da. Garantez si eu pentru calitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am folosit produsele astea, dar oja de la Sally Hansen da. Garantez si eu pentru calitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Gelul de la Himalaya l-am testat și eu, dar nu m-a impresionat foarte tare. Îl am încă pe etajeră în baie, cred că o să îi mai dau o șansă :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Îmi plac favoritele tale. Am si eu iluminatorul de la Mac si îmi place. O să testez si eu gelul de curățare Himalaya si masca de la Idc Institute. Si să văd ce n-am văzut din filme.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ca de obicei eu ma uit dupa filmele vizionate de tine. :) . Chiar sunt recomandarri dragute si unele dintre ele nu le-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  19. Primerul de la bottega verde il folosesc si eu si sunt tare multumita de el

    RăspundețiȘtergere
  20. Hmm, trebuie sa imi iau si eu (macar) o oja Sally Hansen :D

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt curioasa cum mi s-ar potrivi concealerul de la MAC! de ceva vreme caut un concealer bun si sunt intre MUFE si MAC...

    RăspundețiȘtergere
  22. Am vazut si eu Perfect Stranger si Christmas with the Kranks in anii trecuti, si imi plac ambele, chiar daca sunt mai vechi. Perfect Stranger il am in colectia mea personala, l-am vizionat de mai multe ori pana acum, e un thriller bun; iar Christmas with the Kranks l-am vazut intr-un an la televizor de sarbatori, in perioada cand se dau la TV toate filmele de craciun, Home Alone si celelalte.

    Si bineinteles, weekendul asta am vizionat Home Alone 2 (pe care de asemenea il am in colectia mea personala) -- cum altfel sa nu vezi Home Alone de sarbatori? E lege! :))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3