exfoliant pentru corp cu minerale

            Exfoliantul este un produs esential pentru o piele frumoasa. Astazi povestim despre un produs pe care intre timp l-am si terminat. Este vorba de un exfoliant din gama Planet Spa Perfectly Purifying .


          Ambalajul este mare, din plastic. Produsul a venit protejat de tipla. Exfoliantul este relativ lichid, cu particule exfoliante suficient de mari, pentru a exfolia bine, dar fara a zgaria pielea.

          Dupa utilizarea pielea ramane foarte fina, intrucat indeparteaza cu succes toate celulele moarte
           E nevoie de cateva lingurite pentru a acoperi intregul corp, deci este destul de economic. Acest produs are o consistenta nisipoasa, sub forma unor mici cristale de sare amestecate cu particule inchise la culoare.



         Descriere oficiala:
         Exfoliaza pielea delicat, pregatind-o sa absoarba ingredientele hranitoare ale untului de corp

           Pielea ramane incredibil de fina si este pregatita pentru orice rasfat untos ce ii aplic (ulei, unt hidratant, crema etc).

         Ingrediente:


            A fost in in beauty kitul de la Marie Claire, pe care vi l-am prezentat aici, dar eu il cumparasem oricum inainte. Pretul a fost mic, iar produsul extraordinar asa ca intentionez sa-l recumpar.

         L-ati incercat?

Comentarii

  1. Nu stiu de ce dar mie produsele acestea nu imi plac. Nu ma atrag. Habar nu am de ce le resping :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exfoliantele sau produsele Avon? Sau si una si alta? Evitai Avon din ce îmi amintesc.

      Ștergere
  2. Am avut si eu o perioada produse de la Planet Spa dar de ceva timp nu am mai vazut catalogul de la Avon si nici macar ce oferte mai sunt.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman