colectia de cadouri NIVEA semnata de Mihaela Glavan

          NIVEA reinventeaza darurile pentru Sarbatori oferite celor apropiati. Sentimentele adevarate se exprima prin grija pe care o avem fata de  cei dragi. NIVEA a lansat o colectie de cadouri in colaborare cu designerul român, Mihaela Glavan. In cadrul acestei editii vei descoperi trei modele de genti, cu sase combinatii diferite de produse din portofoliul NIVEA, astfel incat vei putea alege ingrijirea care i se potriveste cel mai bine persoanei dragi.



           Gentile concepute de Mihaela Glavan sunt potrivite nevoilor de zi cu zi ale femeilor, pentru ocazii diferite. Fiecare model se diferentiaza prin design, dimensiuni si modalitatea de inchidere. Liniile simple si elegante si accesoriul care consta intr-un ciucure supradimensionat reprezinta elementele comune.

           Geanta minimalista cu un design versatil poate fi purtata atat in tinute lejere, cat si in cele elegante. Produsele Nivea din acest model sunt deodorant roll-on, lapte de corp si gel de dus din doua game diferite.



              Geanta stylish, scoate orice femeie in evidenta indiferent de ora sau vestimentatie. Se poate asorta la o tinuta casual sau eleganta. Este conceputa special ca sa cuprinda toate produsele preferate.  Disponibila cu balsam de buze, deodorant spray, lapte de corp, crema all purpose si servetele demachiante.


            Geanta in care sunt incluse produse anti-aging din gama Q10 si CELLULAR este ideala pentru serile in oras. Proportiile atipice si capacul supradimensionat, ce infăsoară plicul, sunt detalii care il recomanda atat pentru tinute de cocktail, cat si pentru cele de seara. Suficient de incapatoare pentru a cuprinde telefonul, cheile, parfumul preferat, rujul de buze si crema de mâini.



          Pe voi care din genti va tenteaza?

Comentarii

  1. Eu cumpar astfel de seturi, in special de la dove, pt gentutele astea. Sunt foarte frumoase, calitative, practice. Imi plac ideile si produsele nivea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt fan Nivea de cand ma stiu. Indiferent de perioada, a fost si este singura gama din care, constant, am ales cate un produs sa faca parte din alegerile mele pentru ingrijire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu un set si imi place mult geanta! E chiar calitativa si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. e bine de facut stoc mai ales ca se apropie martisorul si o sa avem si atunci de facut multe cadouri

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am intalnit aceste gentute in magazine inca. Mi se pare o idee foarte draguta, produse nivea + plus un accesoriu pe care il poti purta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-am zarit si eu azi in Carrefour, da nu m-am uitat la pret, e o idee interesanta de cadou.

    RăspundețiȘtergere
  7. Maine am sa merg si eu la cumparaturi poate le voi gasi...imi plac foarte mult acest tip de genti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place geanta plic! Cat despre produse nu am apucat sa le incerc, dar le-am vazut in magazine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac toate, dar preferata mea e exact cea pe care o am. Si produsele imi fac cu ochiul. Toate vor fi folosite cu drag :-)

      Ștergere
  9. Îmi place prima. Ai idee dacă au o baretica, ceva? Că par versatile. As ieși cu ele oriunde. Dar nu îmi plac gențile care se țin în mână.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte fain setul, imi plac produsele Nivea.
    Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazul colectia Mihaelei Glavan in magazine si aarata foarte bine! Gentutele par foarte calitative iar produsele Nivea sunt printre preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce geanta draguta! . Poate fi un cadou dragut pentru cineva drag. Mai ales in aceasta perioada din an .
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut si eu geanta si mi se pare ok. Produsele nu ma dau pe spate si mi-as fi dorit ca si geanta sa aiba bareta. Arata bine, oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu sunt adepta obiectelor vestimentare si nici a accesoriilor cu reclame de la diverse branduri. Eu nu as purta decat prin casa un tricou pe care ar fi o reclama indiferent de la ce drand si nici o geanta de genul. E un cadou dragut dar nu in ideea de a fi folosita si geanta decat pentru depozitarea produselor. Poti face ceva in preferintele/ gusturile omului ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu intentionez s-o scot in lume. Intamplator e geanta mea preferata dintre cele 3 modele.

      Ștergere
  15. Deja le-am dat cadou si le-au placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  16. I-am cumparat si eu un astfel de set mamei, cadou de Craciun. Imi placea mult plicul si sper sa il pot imprumuta

    RăspundețiȘtergere
  17. Le-am vazut in magazine, chiar arata bine materialul!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani Cristina, sa ai parte un an nou asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante