Sally Hansen Miracle Gel

             Astazi va voi arata o oja rosie de la Sally Hansen Miracle Gel.


          Stiti ca imi plac unghiile rosii, iar textura acesteia este un mare plus. Sunt impresionata de luciul frumos!

            Oja a rezistat pe unghii mai mult decat celelalte, aproximativ 5 zile fara retusuri. Textura de gel este superba si ramane pe unghii si in celelalte zile.

            Ce-mi place la aceasta oja este ca are pensula lata si se aplica foarte usor pe suprafata unghiei.
            Devine opaca inca din primul strat, dar doua sunt mai potrivite.


           Oja vine intr-o cantitate de 14, 7 ml. Se usuca repede pe unghii.

          Luat la beauty kit-ul pe care vi l-am prezentat aici.


         Nuanta de rosu este grozava si merita s-o aveti in colectie.

Comentarii

  1. Imi place rosul pe unghii. Denota feminitate si stapanire de sine. Am pastrat si eu rosu pentru luna decembrie, iara astazi mi le-am facut gri :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place nuanta asta de rosu :) este perfecta pentru Craciun :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place nuanta. Nu am incercat nici o oja de la Sally pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu folosesc de multe ori aceasta culoare, dar cand am un model de facut este foarte buna. Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am facut o perioada unghiile cu gel dar acum prefer oja sclipicioasa, cu aspect nisipos.

    RăspundețiȘtergere
  6. E super faina culoarea, imi place tare mult. Nu folosesc prea des rosu, desi imi place.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult aceasta nuanta de rosu. Eu obisnuiesc sa folosesc oja rosie, asa ca m-ai cucerit cu aceasta postare, mai ales daca spui ca rezista pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am o mare slabiciune pentru ojele si unghiile rosii. Formula asta Sally Hansen nu am incercat-o dar suna bine daca zici ca e opaca dintr-un strat. Ah, si pensula lata, gotta love it! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac ojele rosii, sunt clasice si nu dai niciodata gres cu ele, am mereu cate 3-4 oje rosii...sa fie :))

    RăspundețiȘtergere
  10. O nuanta foarte frumoasa, culoarea rosie este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am o oja de la Sally Hansen, dar nuanta asta e frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. O sa o caut si eu, mai ales ca nu trebuie lampa. Am si lampa, dar am si lene :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Desi imi place culoarea rosie, am evitat totusi ojele :) . Nici eu nu stiu de ce ;) . Oricum nuanta imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu am o slabiciune pentru aceasta culoare. Imi place aceasta oja si nu am avut nici una de la aceasta firma

    RăspundețiȘtergere
  15. Am si eu aceasta nuanta si imi place mult, chiar ma gandeam sa-mi fac astazi unghiile cu ea. 😊 Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman