Lotiune protectoare Gloves in a bottle

            Timpul parca zboara  si uite ca ne pregatim sa intram in ultima luna din an.

           Gloves in a Bottle este o lotiune de protectie. O lotiune de protectie formeaza impreuna cu stratul de suprafata al pielii o bariera protectoare impotriva pierderii hidratarii si uleiurilor naturale ale pielii.


           Crema intra repede in piele si o hidrateaza.  Recipientul este mic si usor de transportat in poseta. Varianta mea este de 60 ml.
          Produsul este de culoare alb, iar textura este cremoasa.


            Este usoara, nu este lipicioasa, nu lasa vreo pelicula grasa. Aroma este subtila, clasica.
    

           Descriere oficiala:
           Gloves in a Bottle este o lotiune de protectie care se absoarbe rapid in piele si care patrunde in straturile de suprafata ale pielii creand un strat de protectie si mentinand hidratarea naturala din acestea. Acest lucru il face sa fie cel mai bun produs de ingrijire al pielii uscate.
  • Nu se ia la spalat, dar se desprinde in mod natural odata cu exfolierea celulelor pielii. Reaplicati lotiunea o data la patru ore pentru o protectie continua.
         Lotiunea o gasiti pe glovesinabottle.ro.
           Ingrediente:


           Ati incercat-o? Ce parere aveti?

Comentarii

  1. Interesant, trebuie sa o incerc si eu caci am auzit multe lucruri despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da :)) stii deja parerea mea despre ea, o folosesc cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am primit anul trecut o mostra si tin minte ca mi-a placut. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit o mostra acum ceva timp si tin minte ca nu m-a placut asa tare, imi lasa mainile grase si lipisioase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am avut sperante ca va fi eficienta si pentru coate dar nu am observat niciun efect. Mi se pare o lotiune buna dar nu extraordinara pe cat a fost de laudata

    RăspundețiȘtergere
  6. O am si eu si imi place, imi place ca se absoarbe rapid

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am primit si eu spre testare. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am folosit-o acum ceva timp si m-am indragostit de ea de la prima utilizare. Este foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  9. As incerca si eu crema, desi stiu ca e cam scumoa. As vrea sa vad daca pt mine are efecte miraculoase. Eu nu sunt mare fan creme de maini, folosesc de curand pt ca apa de la munca e foarte dura, sau din cauza frigului de afara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am incercat-o si eu, mi-a placut, dar sa stii ca nu hidrateaza. Protejeaza si mentine hidratarea :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Am încercat si eu aceasta crema minune si mi-a plăcut teribil de mult doar ca mama aveam n-ai multă nevoie de ea si i-am dat-o ei

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am folosit lotiunea aceasta. Mersi de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, am folosit-o. Pe maini mi se pare grasa cateodata daca folosesc preaa mult produs, in schimb mi se pare ideala pt picioare ( talpi).

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie imi place mult lotiunea aceasta protectoare, am folosit-o pe maini cand acestea erau foarte uscate. A facut minuni. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Am folosit-o si eu, dar pe zonele cu probleme parca nu a avut efectul dorit.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman