Herbalife Skin

           Curatarea tenului este primul pas si cel mai important pentru a avea un ten curat si hidratat. Cel mai des utilizez pentru acest pas apa micelara. De ceva timp am introdus in rutina zilnica a tenului si un gel de curatare. Produsul intrat in sertar este din gama Herbalife Skin si este un gel de curatare cu efect de netezire pe baza de citrice.


          Mi-a placut tare mult deoarece e extrem de bland cu pielea si am simtit imbunatatiri in privinta punctelor negre de pe nas si a porilor dilatati. Nu am scapat definitiv de ele, dar s-au mai redus. Ce sa-i faci, imbatranesc! 😉
          Are consistenta de gel, nu foarte apoasa si este transparent cu mici particule adezive. Face spuma, dar nu exagerat de multa, curata fata foarte bine si o lasa extraodinar de fina. Nu irita ochii.


           Un gel de curatare cu parfum revigorant cu accente de portocala si grapefruit.

           Formula lejera cu microparticule exfoliante, din boabe de jojoba, pentru a indeparta impuritatile si a revigora tenul.  Perlutele rotunde obtinute din arborele de jojoba contribuie la indepartarea celulelor moarte de la suprafata pielii.

         O folosesc pe pielea umeda, cu miscari circulare, seara dupa demachiere. Imediat dupa folosesc o crema.

          Fara parabeni adaugati. Fara sulfati. Produs testat dermatologic. Produsul a venit tiplat, ceea ce ma asigura ca am fost prima care a desigilat produsul.


        Ingrediente:


          Produsul il gasiti pe wellness.ro

          Voi ce produse folositi pentru curatarea tenului?

Comentarii

  1. Și eu am mare grijă cu produsele de curățare a tenului, mi se pare primul pas spre o piele sănătoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai folosit de mult timp produse de la Herbalife. De acest gel nici nu stiam.

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat si eu odata un ser care parea super bun, in rest, nu!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am folosit niciodata produse Herbalife dar am tot fost invitata sa le incerc...lipsa timpului isi spune cuvantul

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am incercat pana acum nimic de la ei, dar m-ar tenta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am avut produsele destinate tenului uscat, atat demachiant cat si cremele dar si testere pentru ochi. Din pacate nici un produs nu mi s-a potrivit. Gelul demachiant dupa 2 zile de utilizare mi-a uscat tenul si mai mult (si era cald afara nu frig) , crema de zi nu imi hidrata deloc si mai lasa si pielea lipcioasa, gelul pentu ochi a fost groaznic in sensul ca ma usturau ochii , doar crema de noapte a fost cat de cat acceptabila.
    Ce ma enerveaza la culme este ca atunci cand spui ca ceva nu merge, nu se potriveste, persoanele care se ocupa cu vanzarea acestor produse sunt foarte iritate: nu are cum sa nu se potriveasca, ti-ai dat tu in ochi de te ustura, etc. Pe bune???? Cand dai o graoza de bani te astepti sa fie bun produsul.
    Deci, nu orice produs este bun pentru oricine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar nu toate produsele sunt pentru toata lumea. Nici eu nu am gasit pana in ziua de azi o crema de ochi care sa faca o diferenta. Doar uleiuri: de argan, migdale, etc.
      Cu demachiantele nu am probleme la modul general. Am dat insa de un bifazic de la Avon, pe care cand il foloseam ma usturau ochi. Sau alte demachiante la care trebuia sa pun mult produs. Dar in general la capitoul acesta nu am plangeri. La geluri de curatare rar gasesc ceva care sa nu-mi usuce tenul sau sa nu-mi dea senzatia de piele care tine.

      Ștergere
  7. Îmbătrânim si noi cu tine. 😉
    O să-l testez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu prea sunt de acord cu scrub-urile mecanice pentru ten pentru ca au in compozitie acei samburi sfaramitati de la fructe si am impresia ca fac mai mult rau decat bine tenului. Ori poate nu am nimerit eu ce trebuie si m-am ales cu iritati si descuamari ale tenului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am avut probleme de genul acesta cu nici un produs. Am un ten normal spre mixt (in zona T). Singura mea problema cu gelurile de curatare este ca imi usuca tenul. Evident nu toate. Pe langa acesta mai stiu inca 2 care nu fac asta.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3