parfum Al Haramain Sultan

         Sultan de Al Haramain Perfumes este un parfum oriental vanilat, pe baza de ulei. Sticla este superba, foarte diferita de celelalte parfumuri. Are un betisor de sticla care face aplicarea foarte usoara.


         Fondat in 1970, brandul Al Haramain a aparut in Mecca, Arabia Saudita. Designul sticlutelor este foarte important. Ambalajele sunt somptuoase, cu mare accent pe originalitate.
          Este primul parfum oriental pe care l-am incercat. De asemenea este primul pe baza de ulei sau care nu contine alcool. Nu pateaza, dar nici nu l-am aplicat pe haine. Intra repede in piele si este foarte persistent. Sigur voi mai folosi parfumuri arabesti!


         Descriere oficiala:
         Parfum ce imbina perfect pasiunea, dragostea si misterul feminin.
         Parfum concentrat pe baza de ulei, nu contine alcool si confera persistenta indelungata.

         Imi plac miresmele parfumurilor de orice fel, orice aroma. Imi place sa-mi imbrac pielea in vanilie. Parfumul prezinta capsuni, ananas, scortisoara, note florale, vanilie, ambra, trandafir, iasomie, piersica, zmeura, ylang-ylang, lemn de santal, mosc, paciuli si lavanda.


         Note de varf: Bergamota, Mango, Pruna, Iasomie, Trandafir, Ylang Ylang, Portocala, Lamaie Verde, Lavanda
        Note de mijloc: Trandafir, Iasomie, Ylang Ylang, Note fructate
        Note de baza: Vanilie, Lemn de Cedru, Lemn de Santal, Ambra, Mosc, Paciuli


         Este din categorie olfactiva: dulce-floral

          Este foarte dulce, nu este nevoie sa aplicati prea mult pentru ca este esenta de parfum si este foarte puternic, fara a avea siaj.

           Parfumurile Al Haramain sunt exotice, romantice, senzuale si provocatoare. Incercati-le si nu veti regreta. Poate fi cumparat de aici.

          Ingrediente:


         Voi ati incercat parfumuri orientale?

Comentarii

  1. Chiar m-ai facut curioasa! Cautam de mult timp un parfum care sa nu contina alcool :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte misto. Mi s-a părut că seamănă cu cel de la Bottega Verde ca miros, dar sunt curioasă în rest. Sper să îl încerc curând.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am sesizat insa asemenarea. O sa mai folosesc parfumul de la Bottega Verde si am sa-i fac si un review. :-)

      Ștergere
  3. Sticla arata super...nu l-am încercat, dar ma voi uita dupe el. Mi se pare interesant!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant parfum. Daca miroase la fel de bine cum arata, atunci e ok.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu de ce, dar am senzatia unui deja-vu, cred ca am avut candva un parfum cu designul sticlutei extrem de asemanator. L-as cumpara doar pentru ca e oriental si am o atractie speciala fata de lumea Orientului si produsele lor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfumul nu e nou, asa ca se poate sa-l fi avut candva.

      Ștergere
  6. Wow n am incercat niciodata un astfel de produs dar ambalajul e divin , se vede ca e lucru bun daca stam sa judecam dupa aspect.

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am auzit de acest tip de parfum, dar suna foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si tine mult timp, e nevoie de putin produs.

      Ștergere
  8. Le ADOR, stiu site-ul si de multe ori raman cu gura cascata printre sticlute si mi-am si propus sa imi achizitionez candva unul dar nu am reusit.Inca mai sper

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am incercat nici un parfum turcesc sau nu imi imaginez cum este un parfum pe baza de ulei. Cred ca am ignorat aceste aspecte pana acum.
    Am vazut ca este 63 lei acest parfum si parca mi-ar starni si mie interesul sa il folosesc

    RăspundețiȘtergere
  10. arata intr-adevar ca din 1001 de nopti...eu nu prea ma dau in vant dupa parfumurile acestea, prefer ceva jucaus, fresh, efervescent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt si fresh pe site, sunt pentru toate gusturile.

      Ștergere
  11. Nu am auzit de acest parfum dar imi place sticluta. Este super :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman