favoritele lunii septembrie

          Suntem deja aproape de mijlocul lunii octombrie si  timpul a zburat intr-o clipita. Cum o noua luna a trecut inseamna ca este timpul pentru postarea cu produse preferate.


           Parfumul meu preferat ramane Omnia Amethyste de la Bvlgari. L-ati mai vazut in cumparaturile de aici, aici si aici. Ma gandesc sa-i fac si un review pentru ca il merita cu prisosinta.
          Serul Lambre imi place ca imi lasa pielea foarte fina. Si recipientul este pe placul meu si ma gandesc sa-l reutilizez. De obicei nu pastrez decat recipientele  din sticla pentru a-mi mai face ulterior masti. Mai multe va invit sa cititi aici.
         Deodorantul Lady Speed Stick este varianta fresh si  miroase extrem de bine. Imi place si vi-l recomand. Am scris aici despre un deodorant Lady Speed Stick.
          Gelurile de dus Yves Rocher sunt pe placul meu de mult. Acesta este cu macadamia. Am mai scris pe blog despre cel cu cafea si cu bumbac.


          Anticearcanul Mac il folosesc de fiecare data cand am cearcane mai pronuntate. Este din ce am incercat pana acum cel mai bun produs. De altfel l-am luat cand l-am vazut pe un alt blog la cele mai bune produse de machiaj. Ii voi dedica si lui un review. L-ati vazut in cumparaturile din Roma de aici.
         Iluminatorul Mary Lou Manizer este si el preferatul meu din categoria iluminatoarea si am si unul de la Mac. Acesta este mai evident si nuanta este superba.
        Tusul de ochi este de un negru intens, se pot trasa si dungi subtiri si lungi. Va urma un review.
        Dupa ojele rosii intind cel mai des mana. De data aceasta avem Real Red de la Avon.


          Vedeta lunii este parfumul Sultan. Un parfum deosebit, pe baza de ulei, fara a lasa urme uleioase pe piele. Daca va place aroma vi-l recomand. Mai multe puteti gasi aici.


          La capitolul carti avem Carlos Ruiz Zafon si Camilla Läckberg despre care am scris aici, aici si aici.



          M-am uitat cu mare drag la The secret life of pets si vi-l recomand.


          Mi-a placut si cartea si filmul: Regina Margot.


        Am revazut si o comedie: The other woman.


          Ultimele 2 recomandari sunt cu Emilly Blunt: The Huntsman si The young Victoria.




         Voi ce preferate aveti? Ce filme ati vazut?

Comentarii

  1. Multe din ce ți-a plăcut ție îmi plac si mie.
    Sper să testez si eu serul. Misto articol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur. Te astept pe la mine sa testezi atunci :-)

      Ștergere
  2. Mary-Lou se afla printre preferatele mele de ani intregi. I love it! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am vazut "The Secret Life of Pets", dar in schimb am vazut "Zootopia", e superfain, ti-l recomand cu drag!
    "Queen Margot" - daaa, mi-a placut cartea cand am citit-o cu ani in urma. Nu stiam de acest film, dar am vazut alte filme ecranizari ale romanului "Queen Margot" in alti ani. Mersi de recomandare, sigur o sa vreau sa vad acest film.
    "The Other Woman" e o comedie pe care am vazut-o si eu, draguta.
    Emily Blunt e una din actritele mele preferate, mi-a placut "The Young Victoria". Am indragit-o pe Emily de cand am vazut-o prima oara in "The Devil Wears Prada". :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut Zootopia, cu toate ca am tot vazut reclame cu el. Sa vedem daca modficam acest aspect.

      Ștergere
  4. O multime de tentatii, aici la tine!
    Visez de ceva vreme la iluminator si acum parca as dori corectorul. ;))
    Sa te bucuri de toate pana la ulimul strop!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain arata parfumul Sultan! Mersi de recomandari, am pus filmele pe lista :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Parfumul m-a cucerit ;) chiar daca nu l-am folosit. Gelurile de dus Y R si mie imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-l recomand cu drag, mai ales daca iti place vanilia si vrei ceva persistent.

      Ștergere
  7. Iluminatorul Mary Lou Manizer (cred ca ala e dupa poze) are un ambalaj super simpatic, cel cu tipa, rotund... ca o cutie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu mi-am reinoit de curand colectia de cosmetice pentru toamna si o sa scriu despre asta in curand. Si mi-a placut mult filmul Cealalta femeie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am incercat si eu candva un deo de la Lady Speed Stick, dar nu mi-a placut deloc. Poate o sa ii dau o sansa noua!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman