Dichisește-ți casa: discounturi de până la 30% doar în acest weekend

             Veștile bune nu se pot ține secret. Am descoperit un site cu produse home-deco și nu numai și astazi povestim despre el. Pe  www.diqis.ro gasiți produse pentru toate gusturile și în plus de astazi și până duminica s-a dat startul și la reduceri.
         Weekendul acesta, pe www.diqis.ro, te bucuri de cea mai bună experiență de cumpărături online pentru locuința ta și beneficii pe măsură.


           Astfel, în perioada 28 - 30 octombrie 2016, cu cât valoarea coșului de cumpărături e mai mare, cu atât discountul tău crește.
          Poți achiziționa produse premium pentru locuința ta cu până la 30% reducere + Transport Gratuit. Iată care sunt pragurile:

    Coș de cumpărături între 149 și 248 de lei = 10% discount + Transport Gratuit de la 199 RON

    Coș de cumpărături între 249 și 348 de lei = 15% discount + Transport Gratuit

    Coș de cumpărături între 349 și 448 de lei = 20% discount + Transport Gratuit

    Coș de cumpărături între 449 și 558 de lei = 25% discount + Transport Gratuit

    Coș de cumpărături de peste 559 de lei = 30% discount + Transport Gratuit


           Accesorii pentru bucătărie, decorațiuni, produse pentru baie și cadă, coșuri de gunoi, mese de călcat și uscătoare de rufe Brabantia cu până la 10 ani garanție vor avea cele mai bune prețuri.
           Pe site gasiți produse pentru toate gusturile: linguri pentru inghețată, desfăcatoare de conserve, covoare, cutii de depozitare, vase termorezistente, etc.



          Tot ce trebuie să faci este să accesezi magazinul online www.diqis.ro în perioada 28 octombrie 2016, ora 9:00 - 30 octombrie 2016, ora 23:59 și să-ți dichisești casa cu produse de cea mai bună calitate de la branduri importante în domeniul home deco.


          Sunt curioasă de alegerile voastre și apoi am să vă arat ce am ales eu. Ce vă face cu ochiul de pe site?

Comentarii

  1. multumesc de recomandari ! o sa le iau in calcul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Eu am comandat acum vreo 2 luni de la ei. Mi-am cumparat o cutie metalica pentru tinut painea, o frapiera si un shaker pentru facut cocktail-uri. Toate produsele au fost foarte atent impachetate, au ajuns in siguranta la mine si imi plac mult! De fiecare data cand intru la ei pe site nu pot sa plec cu mana goala :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un site cu multe lucruri utile pentru casa si daca intri pe site nu ai cum sa pleci cu mana goala. Eu am vazut un set de cutie tare dragute

    RăspundețiȘtergere
  4. bine de stiut, poate ma apuc de decorat!

    RăspundețiȘtergere
  5. la produsele pentru bucatarie mi-au facut si mie cu ochiul multe chestii.

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand m-am mutat la casa mea sunt obsedata de astfel de produse mi se pare ca am nevoie de orice banalitate
    Anita/ Glamup Doll

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-as numi banalitati, iti fac viata mai frumoasa. Eu cel putin asa consider.

      Ștergere
  7. Tentant!Mai ales ca vin sarbatorile..cadouri...

    RăspundețiȘtergere
  8. wooow ... ce de oferte, chiar ca se merita sa cumperi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiam de acest site. Voi intra sa vad si eu ce produse au

    RăspundețiȘtergere
  10. Au multe lucururi utile, eu mi-as lua un set de ceai ca asta
    https://www.diqis.ro/set-servire-ceai.html
    Mi-ai dat idei pt cadourile de Craciun, multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman