unboxing #15 cumparaturi si cadouri Marionnaud

          Buna dragilor, astazi va prezint ultimele comenzi facute in magazinele Marrionaud. Ambele sunt facute in luna iulie.

            Probabil prima poza ma reprezinta destul de bine cand e vorba de cumparaturi, desi uneori incerc si chiar reusesc sa ma abtin. Nu insa si cand sunt oferte. Cum ar fi cea de mai jos.



        In plus daca instalati aplicatia  Marionnaud Romania beneficiati de 7% reducere per card.


            Acum sa va arat cum am profitat de asa promotie:


          Dincolo de oferta de 30% am mai primit si o apa de parfum Ange ou Demon Le secret elixir de 15 ml.





          In plus pentru ca am facut cumparaturile fix de ziua Frantei am primit datorita ofertei de mai jos un talon razuibil care mi-a adus un cutter pentru pedichiura si un accesoriu tip Pandora, pentru ca au fost 2 cumparaturi, una pentru mine si una pentru sora mea.


          Eu am luat Ange ou Demon original, iar ea Very Irresistible.






          Accesoriile de mai sus apar datorita ofertei de mai jos.


        Si Marionnaud  ofera mostre la cumparaturi:


          Cea de-a doua cumparatura a fost inainte de 15 iulie:  un parfum Burberry  Brit si Very Irresistible.


        Voi cum ati profitat de reduceri?

Comentarii

  1. Frumoase produse :) .Am observat ca iti plac parfumurile si sunt diverse, ca si firma ma refer. Ai vreunul favorit ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Favoritul meu este: Bvlgari omnia Amethyste, dar imi plac mult mai multe, ci scumpe si ieftine. :-)

      Ștergere
  2. Sa te bucuri de toate cumparaturile! Prima poza imi place foarte mult :))

    RăspundețiȘtergere
  3. N.am magaxine de acest gen si demulte ori evit sa fac cumparaturi online din cauza transportului

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3