produse terminate #5

           In perioada care tocmai a trecut am mai cosumat cate ceva, deci avem o noua postare cu produse terminate. Puteti sa va luati o cafea ca sunt ceva produse.


         Incepem cu produsele pentru ten.
         Serul de la Apivita a facut obiectul postarii de aici.
         A hidratat tenul, nu mi l-a lasat lipicios, a intrat repede in piele si ambalajul mi-a placut tare mult si intentionez sa-l refolosesc.
         Mai am un produs Apivita care este pe placul meu. O sa vedeti in curand despre ce vorbesc.
         Mostra de la Estée Lauder a hidratat, dar cum nu am riduri mai departe nu pot sa am pronunt.
         Crema Vichy a fost lejera, potrivita pentru vara. Mai am una deci nu e timpul pierdut pentru un review.


         Am consumat si ceva deodorante. Pe cel de la Dove l-ati mai vazut aici.
         Deodorantul  C-tru a fost floral, foarte placut, nu m-a lasat la greu.
         Avem si un produs pentru protectie solara de la Oriflame, cu UVA 10. A avut pompita, dar spre final nu a mai mers si am fost nevoita sa-l torn in palma. Alte plangeri la adresa lui nu am.


           La capitolul geluri de dus avem unul gigantic de la Nivea, cu portocale. A fost cremos.
           Cel de la Dove, cu ulei de argan a fost o adevarata placere. L-am cumparat din Germania, de aici si eticheta. A beneficiat de un review aici si daca nu as fi pusa pe testat noi produse cu siguranta l-as recumpara.
            Avem si o lotiune printre aceste produse terminate. Este de la Avon, parfumata. Vorbim despre Outspoken by Fergie. A intrat repede in piele si s-a consumat dupa cateva utilizari.


              S-a terminat si un sampon impotriva matretii de la Avon. Pe sora mea o ajuta asa ca a mai fost si va mai aparea pe blog.
             Uleiul de masline si-a facut si el treaba foarte bine si impreuna cu alte uleiuri sunt nelipsite de pe masuta mea de cosmetice.


           Ca de obicei avem si ceva mostre in postare. O mostra suficienta pentru a-mi face o parere de la Sabon. Crema pentru picioare a fost buna, dar pretul mi s-a parut cam mare pentru ceea ce face. Acelasi rezultat il pot obtine si cu o crema de la Planet Spa, tot pentru picioare evident, asa ca nu cred s-o vedeti printre cumparaturile mele.
            La fiecare cumparatura de la Sabon, indiferent ca este online sau in magazinul fizic primiti 2 mostre de la ei.
            Despre gelurile de dus Dove nu am nici o plagere indiferent de sortiment.
            Ultima mostra este de la La Roche-Posay. Nu stiu de ce nu mi-a placut in mod deosebit, nu a fost rea, dar parca nu am simtit nici un efect. Si mostra a fost mica, dar am mai avut cateva de acelasi tip.


            Acestea au fost produsele terminate in ultima perioada.
           Voi ce ati mai incercat?

Comentarii

  1. Gelul de la Dove cu ulei de argan îmi place tare mult. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ai avut ceva produse ;) . Gelurile de dus de la Dove si Nivea imi plac si mie foarte mult indiferent de aroma. De alungul timpului am incercat mai multe si nu pot spune ca este unul favorit. Toate mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nivea happy time il folosesc eu acum si imi place mult. Si dove cu ulei de argan am folosit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place gelurile de dus Dove si Nivea. Cel cu ulei de argan chiar l-am cumpărat recent în varianta mare. Mi-a plăcut mult săpunul cu ulei de argan, asa că m-am bucurat că mai există si alte produse Dove cu uleide argan.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca nu am testat niciodata un gel de dus mai cremos decat Nivea! Iar acesta de portocale mi-a placut foarte mult. Dove este si el destul de cremos, dar intr-un alt fel, parca. Am incercat cel de coco, care la inceput mi s-a parut bun iar acum nu mai vreau nici sa il vad, si mai am unul neinceput, am uitat cu ce e, dar mirosul stiu ca mi-a placut, de aceea l-am si cumparat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare Dove mai cremos decat Nivea, dar imi plac amandoua.:-) De fapt imi plac mai multe ca imi place si Yves Rocher si multe altele

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3