oja alba truth

             Cu greu am reusit sa gasesc o oja alba care sa-mi placa. Mai dadusem acum cateva luni peste o oja alba care arata bine, dar se usca imediat pe unghii si lasa urme inestetice, asa ca i-am facut vant imediat.


         Nuanta este truth si este nevoie de doua straturi pentru o culoare uniforma, intensa.


          Oja este un alb mat superb, potrivita atat pentru o manichiura french, cat si pentru a fi purtata ea singura.
          Se aplica usor datorita pensulei flexibile, iar ambalajul este simplu, intr-o cantitate de 8 ml.
          Lasa un luciu frumos si rezista cateva zile pe unghii.




            O puteti cumpara de aici.
            Ingrediente:


         Este o oja care m-a multumit si ma gandesc s-o recumpar. Voi ce oje mai folositi?

Comentarii

  1. Daca vrei albul perfect, iti recomand Essence Gel, este perfecta <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca si tine greu gasesc o oja alba ca sa imi placa :) . De aceea nu prea folosesc culoarea aceasta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-))
      O perioada renuntasem si eu sa mai caut, dar am revenit in forta. Nu ma las eu asa usor.

      Ștergere
  3. essence white wild ways e cea mai buna! opaca dintr-un singur strat, nu lasa urme, se usuca repede si e si ieftina. eu sunt la a4a sticluta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de recomandare. Am s-o caut. Te pup

      Ștergere
  4. Alb cred ca nu am folosit niciodata. In schim ador unghiile negre. Arata bine la tine :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3