Infinite Love

           Imi plac parfumurile de toate felurile, dulci, florare, lemnoase, orientale. Asa ca am ales de pe Infinite Love trei parfumuri: K-192 echivalentul lui Miss Dior,  K-118  Hudson corespondentul lui Lancome Hypnose si K-147 La Feria La vie est belle.

          Fiecare parfum a venit in cutiuta lui.  Toate sticlutele de aceeasi cantitate au acelasi recipient si se recunosc dupa cod. Ale mele sunt de 50 ml.

         Infinite love are parfumuri asemanatoare cu parfumurile celebre. Notele lor aduc cu cele ale marilor case de parfumuri. Se scrie in casuta numele parfumului pe care il doriti si imediat va apare codul care ii corespunde.


              Sunt incantata de toate cele 3 parfumuri, dar ce folosesc cel mai des este K-147 La Feria care aduce foarte bine cu la vie est belle. Cu un miros deosebit, fin, elegant, La vie est bella iti face viata mai frumoasa si iti da o stare de bine. Notele de baza sunt praline migdalate cu mosc senzual.


            Este dulce, persistent, rezista cateva ore bune. Aroma lui este pe placul meu si il port de fiecare data cu placere.

          K-118  Hudson este un parfum romantic, tomnatic, mai potivit pentru serile racoroase. Si contine vanilie, una din aromele mele favorite.


          Dupa cum remarcati a fost o incurcatura si in loc K-192 am primit in schimb K-18 Tijuana Carolina Herrera 212 - Woman. Intre timp am testat in magazinul lor din Afi  K-99 Ange ou Demon si sunt topita dupa el. Il iubesc pur si simplu. Am si originalul si miroase extrem de asemanator.


           K-18  Tijuana  este un parfum sofisticat, potrivit mai ales pentru vreme calda. Initial nu mi-a placut, dar ulterior aroma lui m-a cucerit si am ajuns sa intind destul de des mana dupa el.

           Recomand acest site pentru parfumuri la preturi foarte bune. Preturile sunt aceleasi indiferent de aroma aleasa. Difera doar in functie de cantitate: la 8 ml este 15 lei, la 50 ml - 59 lei, iar la 100 ml - 84 lei.
          Care e parfumul vostru preferat?

Comentarii

  1. K-118 Hudson pare potrivit pentru mine! Deci ...sa comandam :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfum trebuie sa cumpar si eu.
    Am avut Bulgari primit de la sot, dar se termina :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Parfumurile mele preferata sunt cele mai fresh insa iarna port si cu note florale, chiar vanilie pe care eu mai degraba o asociez cu mancarea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu le-am incercat, eu sunt cu fresh si sa aiba macar o tenta de grapefruit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi place si mie cu grapefruit. Sigur au pentru toate gusturile, la 300 de parfumuri :-)

      Ștergere
  5. Am un parfum de la ei, sincer miroase wow si persista pana la 12h chiar mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am un parfum de aici si miroase wowwww

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac aromele mentionate. Am sa ma ut si eu pe site

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am folosit acest parfum dar nu am nici un fel de problema cu parfumurile care se aseamana cu cele originale. Daca poti face o economie de ce nu?!
    Nu am vazut preturi pe site. Am sa ma uit mai atenta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preturile sunt cele din postare ca am testat si in Afi parfumurile lor.

      Ștergere
  9. Au parfumuri deosebite si persista. Hypnose de la Lancome e unul din preferatele mele. Chiar daca e replica miroase bestial.

    RăspundețiȘtergere
  10. Auchhhiiii ...... m-ai lovit la tinta :))) Parfumurile sunt preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu vreau J`Adore. Cam acela a ramas in sufletelul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu sunt pentru replici mai ales ca se pastreaza bine si persista de cele mai multe ori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt si pentru originale si pentru replici dar numai daca stim ca sunt replici, nu sa fiu fentata.

      Ștergere
  13. Îmi plac parfumurile La vie est belle si Hypnose.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu le-am incercat pe acestea, dar La vie est belle e preferatul meu all-time <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu l-am folosit pe acesta. :)
    Momentan parfumul meu preferat este Narciso Rodrigues for Her, dar mai folosesc La Vie Est Belle de Lancome, Hugo Boss Hugo Woman, Black Musk de la The Body Shop.
    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu folosesc replici la parfumuri din motive financiare desigur. Am avut originale dar primite din afara care nu se compara cu ce este la noi. De la Lancome preferatul ramane Miracle si Poeme.
    Cele luate de tine nu le stiu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma mir, am testat si chiar am originale din afara si nu am remarcat diferente intre ele si cele din Sephora, Douglas. De celelalte site-uri prefer sa nu ma ating ca nu am incredere si in cazul in care nu se specifica posibilitatea de returnare in 30 de zile chiar si testat prefer sa nu ma risc.
      Nici macar la preturi au ajuns sa nu ma fie mari diferente, cu mici exceptii. Nici macar in duty-free-uri fata de preturile la oferta din Sephora sa zicem.

      Nu stiu nici una din alegerile tale, trebuie sa ma pun pe "mirosit". Iti recomand La vie est belle pentru ca e dulce si e mai pentru romantice. :-)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3