Cum purtam un trench rosu?

           Vin astazi cu o tinuta potrivita pentru toamna care tocmai a inceput. Temperaturile au inceput sa scada usor si seara se simte ca noul anotimp incearca sa-si intre in drepturi.
            Vedeta postarii este acest trench rosu. Iubesc aceasta culoare si nuanta este extrem de intensa.  Rosu este culoarea mea favorita si mi-am dorit un trench mai de toamna in aceasta nuanta.










             Hainuta este extrem de versatila si nuanta da culoare tinutei mele. O piesa atemporala, versatila, ce poate fi purtata cu blugi si tricou, rochii si  fuste. O buna investitie.


Am purtat: Trench Erry.ro
Rochie: Dika
Balerini: Pull and Bear

           Ce parere ai de tinuta mea?

Comentarii

  1. Iti sta foarte bine. Chiar imi place. Si eu l-as purta cu placere :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam la fel port si eu trench-ul rosu. Am un trench rosu de la un brand canadian Costa Blanka, si e preferatul meu. Imi place sa-l port cu rochii/fuste si cu pantofi cu toc; nu-mi place sa-l port cu pantaloni. Pantalonii si blugii prefer sa ii combin cu geci mai scurte.

    Sa ai o saptamana frumoasa!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  3. IL putem combina in foarte multe variante, imi place varianta ta si iti sta foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador rosu si ador acest model de trench. Mi se pare ca te scoate din anonimat. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow ce super arata, îți sta minunat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tinuta ta :) . Trench-ul este dragut iar culoarea te prinde. Imi place si rochita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. este foarte frumos si cred ca va veni minunat si cu cizme sau cu botine, cand va incepe sezonul ploios.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine iti sta!
    Sa il porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place trenchul, rosul este si preferatul meu, iar tinuta ta este minunata!

    RăspundețiȘtergere
  10. am vazut poza cu el si pe facebook. e super si iti vine foarte bine, la fel si rochia :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos trenchul doar ca are un pret putin cam ametitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are si lana si probabil din cauza aceasta...

      Ștergere
  12. Roșu e culoarea mea preferată, iar croiala trench-ului îmi place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Ador trench-urile chiar daca nu port prea des , foarte frumoasa si culoarea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman