wishlist Shein

           Fetelor, astazi va arat cateva piese vestimentare, care mi-au facut cu ochiul si pe care vreau sa le impartasesc cu voi.

              Fusta verde consider ca este o piesa de rezistenta, care poate fi purtata intr-o multime de tinute, in special atunci cand vrem sa iesim din anonimat.

Link: aici
 
            O alta fusta pe care mi-au ramas ochii este una inflorata:
Link: aici
 
           O bluza din dantela nu este niciodata in plus si ar fi bine sa nu lipseasca din garderoba.

 Link: aici

           Se pare ca am o slabiciune pentru fuste. Modelul creion este pe placul meu si poate fi imbracata in tinute mai elegante si nu numai.

Link: aici

             Nu uitati nici de promotia lor. Mai multe detalii aveti aici.

Comentarii

  1. frumoase alegeri, imi plac tare mult, mai ales nr 2!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute, imi place fustele.

    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  3. Fusta inflorata si cea albastra imi plac foarte mult. Cea verde este ceva aparte, interesanta dar nu prea este pe gustul meu.
    Important este sa iti placa tie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac si mie mult fustele creion dar nu prea port. Adica mai deloc, nu stiu de ce.. Nu gasesc niciodata momentul potrivit. Bluzita e foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vara aproape numai fuste si rochite port.

      Ștergere
  5. degeaba au promotii, daca nu mai livreaza in romania :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante