unboxing #11

            Astazi povestim despre o comanda Avon data acum ceva timp.


      In general de la Avon cumpar parfumuri si nici aceasta comanda nu a dus lipsa de ele. Far away 36 de lei , Femme cadou, Rare Amethyst, (50 de lei la set) Little Lace Dress 30 de lei la oferta demo.




        Doua creme de fata momentan inca sigilate.


          Cremele Today au de fapt textura de lotiune si au fost 9 lei fiecare. Miros extraordinar, la fel ca parfumul si pot fi folosite pentru a prelungi aroma acestuia.


           Lotiunile au avut acelasi pret si intra repede in piele. Chiar in acest moment folosesc o lotiune parfumata.

           Setul Footworks cu Sugar Lime Mojito miroase superb si achizitionat la un pret mic de 19 lei.
Sugar Lime Mojito
Sugar Lime Mojito


        Am luat si 2 oje: Very Berry si Fabulous.




si cateva moste care au venit la pachet cu Anew la 19 lei


           Voi ce comenzi ati mai dat?
           Produsele pot fi cumparate de aici sau daca doriti sa fiti reprezentati aveti link aici

Comentarii

  1. chiar imi plac aceste oje si mie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine produsele, sa le folosesti cu placere.
    N-am mai folosit produse Avon de ani de zile, in Canada am cumparat doar de cateva ori, dar cand locuiam in Romania am folosit des, si chiar am fost distribuitor Avon intr-o perioada.
    Am folosit candva parfumul Far Away, mi-a placut, a fost printre preferatele mele.

    De curand am facut si eu un unboxing, dar nu atat de multe produse -- am comandat o cutie beauty box lunara, Topbox. A fost prima mea experienta de acest fel. :)

    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit de Topbox pana acum. Weekend fain!

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag! Sprayul de la Foot Works il am si eu, e super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte misto produse. Si mie îmi place Avon. M-a uimit crema Today- cât de mult mi-a plăcut.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu drag. Parfumul imi place :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3