unboxing #10

          Buna frumoaselor! Cu ocazia ofertei 1+1 gratis la rujuri si transport gratuit am profitat si am dat o comanda la Melkior.


            Produsele au venit extrem de repede, a doua zi prin curierat rapid.


           Am luat 2 rujuri Melkior: unul cremos Hot Pink si Pink Attitude.



             Primul este Hot Pink




             Peria a fost si ea cadou. Este foarte potrivita pentru a nu ne rupe parul, avand perii mai rari.


            Care sunt produsele voastre favorite de la Melkior?
            Nu uitati sa va inscrieti la concursul organizat cu Melkior. Mai multe gasiti aici

Comentarii

  1. Foarte drăguț. Bună ofertă. Îmi plac rujurile ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase culorile. Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Cristina! Eu nu gasesc oferta aceasta pe site-ul Melkior. Oare nu mai este valabila? Iti multumesc pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general ofertele acestea sunt disponibile doar o zi si saptamanal aproximativ apar noi oferte. Eu cand le vad scriu pe facebook despre ele.

      Ștergere
    2. Pe asta am ratat-o, se pare. Mersi de pont!

      Ștergere
    3. Si mai sunt la jumatate de pret la evenimente Half is free, care se fac in Bucuresti in special, dar mai sunt si in alte orase.

      Ștergere
  4. Am si eu Pink attitude si imi place mult acel ruj. Nu am fost pe faza si am pierdut aceasta oferta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pink attitude este oferit si la concursul in colaborare cu Melkior.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3