Tratament Pro Skin de la Nomasvello

           Zilele acestea am beneficiat de un tratament de curatare Pro Skin de la Nomasvello. Acesta consta in curatarea in profunzime a tenului si aplicarea impulsurilor de lumina care transmit caldura si creaza noi fibre de colagen si elastina.
          Inainte de tratamentul Pro Skin mi s-a facut un test de diagnosticare a tenului cu WoodLamp, pentru stabilirea tratamentului care va fi aplicat dupa curatarea tenului.


          Primul pas este curatarea eficienta a fetei. Apoi se aplica un ser fiziologic  pentru a scoate impuritatile la suprafata si a le elimina prin exfoliere. Se foloseste o energie ultrasonica si ulterior una galvanica.
          In cadrul energiei ultrasonice impuritatile, punctele de grasime, punctele negre,  sunt scoase la suprafata tenului si eliminate cu o mica spatula. Nu doare, iar sunetul se aude doar pe persoana pe care se aplica tratamentul si nu este deranjant. Curentul se opreste in bratara care conduce energia. Nu m-a ciupit bratara si nu am simtit nici furnicaturi. Mi s-a aplicat de la inceput un gel unde s-a inchis bratara.


            Urmeaza energia galvanica care are rol anti-septic, anti-bacterial si stimuleaza celulele de colagen si elastina. Ajuta la eliminarea punctelor negre si a celulelor moarte.


          Dupa curatare mi s-a aplicat un fluid facial cu vitamina C, care mirosea delicios a portocale.


           Am beneficiat si de tehnologia cu Led pentru a hidrata tenul. Inainte de acesta mi s-a aplicat un sprray antiimperfectiuni cu acid salicilic. Cu ajutorul luminilor crema este mult mai bine absorbita in tesut. Luminile se tot schimbau: initial incalzeau pentru a ajuta pielea sa absoarba mai repede serul aplicat si apoi raceau (pentru a ajuta la inchiderea porilor). A fost extrem de relaxant. Neaparat sa incercati!

 
          Se aplica un gel pe toata fata.


           Ochii au fost acoperiti datorita luminei foarte puternice.



          Dupa intreg tratamentul am beneficiat si de un masaj. Un adevarat rasfat care s-a intamplat in sediul lor din Cora Lujerului.

           Si acum rezultatele mele cu acest tratament:
           Desi am un ten mixt chiar si acum la cateva zile dupa tratament, fruntea nu mai are atat de mult sebum, am scapat de punctele negre si porii mi s-au micsorat. Tenul este mai luminos si mai catifelat. A fost o senzatie super!
            M-am simtit ca o adevarata printesa si recomand tratamentul tuturor persoanelor care au grija de tenul lor, il ingrijesc si doresc sa ajute cremele si serurile aplicate sa patrunda in profunzime.
            Mai multe despre tratament puteti citi aici.

            Va tenteaza acest tratament?

Comentarii

  1. O daaa, pe mine ma tenteaza! Am mai facut un tratament asemanator in urma cu multi ani, iar rezultatul a fost waw! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Hotarat lucru, mi-ar placea si mie sa incerc. Pacat ca nu locuiesc in Bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Un adevarat rasfat! Esti o norocoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o norocoasa, eu nuam un asemenea salon. Vreau si eu

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ai scapat de punctele negre dupa un singur tratament? Suna foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau si eu acolo, vreau sa am parte de putin rasfat :).

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt sigura ca a fost tare relaxant, imi plac si mie astfel de rasfaturi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost, ami vreau sa repet experienta.

      Ștergere
  8. Să știi că am mai auzit de ei și chiar mă tentează. La început am crezut că sunt tratamente scumpe, dar la o privire mai atenta, am vazut că sunt chiar OK preturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti client existent (adica ai facut minim o sedinta) preturile scad considerabil.

      Ștergere
  9. Un adevarat rasfat pe care oricare dintre noi si -l doreste

    RăspundețiȘtergere
  10. Dap, mă tentează. Cât costă?

    RăspundețiȘtergere
  11. Daaa,dar pacat ca eu nu ma pot duce....Vyo Vyoleta

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru puncte negre m-ar tenta si pe mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt multumita ca am scapat si de grasimea de pe frunte.

      Ștergere
  13. In Cora Lujerului? La doi pasi de mine. Cred ca nu mai am motiv sa nu merg... xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine Cora Lujerului este extrem de aproape. Te pup si eu.

      Ștergere
  14. Super!!! Eu nu am curaj. In Bacau nu am auzit de saloane cu adevarati profesionisti. Plus ca am si un ten sensibil. Ma bucur pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred, nici eu nu m-as lasa pe mana oricui

      Ștergere
  15. Am folosit si eu acest tratament si mi-a placut foarte mult. Il recomand

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante