sampon Plant Activ

           Astazi, revin cu un nou review.  Am inceput de ceva timp sa testez un sampon de la Plant Activ si am fost placut surprinsa.


           Samponul cu ulei de catina, reda volumul si sanatatea parului lasandu-l suplu si matasos la atingere. Parfumul a fost delicat.
             Mi-a placut foarte mult acest sampon, s-a potrivit cu nevoile parului si scalpului meu. Curata foarte bine, miroase placut, lasa o senzatie de prospetime
             Desi am parul destul de lung, am nevoie de o cantitate mica de produs pentru a-l curata. Daca la alte sampoane foloseam produs foarte mult pentru a beneficia de o spuma abundenta, acum nu mai trebuie sa consum atat de mult.

          Modalitatea de dozare e destul de simpla.


           Nu mi-a provocat matreata sau alte probleme ale scalpului. E destul de bland cu pielea, dar puternic atunci cand vine vorba de curatare.
           Dupa spalare, parul arata bine, e stralucitor si sanatos. Nu incarca.

           Descriere oficiala:
           Continutul bogat in vitaminele A, E si F al uleiului de catina din samponul Plant Activ pentru par degradat va asigura revitalizarea parului dumneavoastra, conferindu-i rezistenta, elasticitate si stralucire.
            Aplicati samponul pe toata lungimea firului de par si masati usor. Lasati sa actioneze 1-2 minute si clatiti bine.
            Produsul este  de culoare  galben.
            Textura este lichida, de gel, culoarea este galbena.


          Ambalajul este simplu si se poate vedea in lumina cat produs a mai ramas. Recipientul este de 200 ml.

         Ingrediente:


          Produsul poate fi cumparat de aici. Pretul este minusul.

          Voi ce sampon folositi in prezent?

Comentarii

  1. Eu folosesc acum sampon Herbal Essences cu portocale, si balsamul de par cu aceeasi aroma.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am folosit Herbal Essences deloc pana acum, cat despre balsam nu prea folosesc.

      Ștergere
  2. Sincer, la un pret asa mic, eu nu as avea mari pretentii de la un sampon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am avut, dar a fost eficient si pe gustul meu.

      Ștergere
  3. Nu l-am incercat pana acum, dar cred ca l-am vazut intr-un ambalaj nou, daca nu ma insel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, tot ce se poate, eu il am de maxim o luna si expira pe la mijlocul lui 2018.

      Ștergere
  4. Nu am folosit acest sampon. Desi l-am vazut prin comert l-am ocolit. De ce? Nici eu nu stiu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil din cauza pretului suspect de mic, dar face mai mult decat "spune" pretul.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante